Ante Kurtović, MBA

Ante Kurtović, MBA,  marketinški stručnjak s višegodišnjim iskustvom rada u području brenda i komunikacija. Karijeru je započeo u Retail Marketing timu Hrvatskog Telekoma gdje je bio odgovoran za brojne uspješne kampanje i promocije, s fokusom na povećanje vidljivosti proizvoda ili usluga te unapređenje korisničkog iskustva na prodajnim mjestima. Trenutno radi kao Brand Manager u Hrvatskom Telekomu gdje je odgovoran za strateško upravljanje brendom, pozicioniranje i integriranu komunikaciju, s ciljem pozitivnog utjecaja na percepciju brenda.

 

Bachelor of Science (B.S.) diplomu iz International Business stekao je na američkom sveučilištu Rochester Institute of Technology gdje je diplomirao s Cum Laude počastima, a tokom studiranja radio kao Demonstrator za kolegije Financial Accounting, Management Accounting, Principles of Macroeconomics te Intro to Statistics. Potom upisuje MBA program iz Marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta gdje je diplomirao s najvišim počastima (Summa Cum Laude, prosjek: 5,0). Diplomski rad na temu ‘Relationship Between In-store Marketing and Customer Behavior in Telecommunications Industry and FMCG Retailing’ obranio je s odličnom ocjenom, a kasnije je rad objavljen u publikaciji ‘ Business Theory and Practice Across Industries and Markets’ od strane EuroMed Academy of Business. Dodatno, na Visokom učilištu Algebra završio je program obrazovanja za stjecanje djelomične kvalifikacije za smjer Grafički dizajn te stekao titulu Specijalist digitalnog izdavaštva.

 

Dvije godine radio je kao vanjski suradnik (asistent predavač) na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžment za kolegije prof. dr.sc. Pirić: Principles of Marketing, Consumer Behavior i Marketing Management na preddiplomskim programima te Marketing Metrics na MBA programu. U znanstvenom kontekstu, bavi se temama poput upravljanje brendom, oglašavanje i ponašanje potrošača.