ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. organizira razne stručne programe, treninge, seminare i konferencije iz područja marketinga, managementa, financija, računovodstva i dr. Programe koji su namijenjeni poslovnoj i akademskoj zajednici u Hrvatskoj i regiji do sada je pohađalo više od 4.000 polaznika.

U potrazi smo za motiviranom osobom koji bi radila na poziciji:

Asistent/ica u prodaji

Glavni zadaci:

  • Kontaktiranje postojećih i budućih klijenata
  • Prodaja seminara i međunarodnih konferencija u Call centru
  • Organizacija seminara i međunarodnih konferencija
  • Ažuriranje baza podataka
  • Pronalazak novih kupaca
  • Izrada i slanje newslettera
  • Vođenje projekata

Uvjeti i tražene kvalifikacije:

  • Student/ica 4 i 5. godine studija
  • Mogućnost rada 6 – 8 sati ponedjeljak do petak
  • Napredno znanje i uporaba MS – Office paketa, posebno Excel-a
  • Poznavanje engleskog jezika (B2 razina)
  • Visoke organizacijske sposobnosti, odgovornost i pouzdanost
  • Razvijene komunikacijske vještine, sistematičnost u radu

Nudimo:

  • Plaća putem studentskog ugovora
  • Satnica iznosi 24 kuna/sat uz varijabilni dio
  • Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
  • Mogućnost napredovanja i zasnivanje stalnog radnog odnosa nakon rada na određeno vrijeme
  • Pohađanje seminara i dobivanje certifikata

Što ćete naučiti?

Zaposlenik će naučiti sastavljati poslovne ponude, razviti prodajne vještine, razviti organizacijske vještine te će biti u kontaktu s poslovnom zajednicom.

Početak rada odmah.

Željeli biste odraditi studentski posao u Poslovnoj akademiji?

Svoj životopis i kratku molbu s naznakom ”Prijava za posao asistenta u prodaji” pošaljite na info@zsemakademija.hr

najkasnije do 02.04.2019.