ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. organizira razne stručne programe, treninge, seminare i konferencije iz područja marketinga, managementa, financija, računovodstva i dr. Programe koji su namijenjeni poslovnoj i akademskoj zajednici u Hrvatskoj i regiji do sada je pohađalo više od 4.000 polaznika.
U potrazi smo za motiviranom osobom koji bi radila na poziciji:
Asistent/ica u prodaji
Glavni zadaci:
- Kontaktiranje postojećih i budućih klijenata
- Prodaja seminara i međunarodnih konferencija u Call centru
- Organizacija seminara i međunarodnih konferencija
- Ažuriranje baza podataka
- Pronalazak novih kupaca
- Izrada i slanje newslettera
- Vođenje projekata
Uvjeti i tražene kvalifikacije:
- Student/ica 4 i 5. godine studija
- Mogućnost rada 6 – 8 sati ponedjeljak do petak
- Napredno znanje i uporaba MS – Office paketa, posebno Excel-a
- Poznavanje engleskog jezika (B2 razina)
- Visoke organizacijske sposobnosti, odgovornost i pouzdanost
- Razvijene komunikacijske vještine, sistematičnost u radu
Nudimo:
- Plaća putem studentskog ugovora
- Satnica iznosi 24 kuna/sat uz varijabilni dio
- Rad u mladom, stručnom i ambicioznom timu
- Mogućnost napredovanja i zasnivanje stalnog radnog odnosa nakon rada na određeno vrijeme
- Pohađanje seminara i dobivanje certifikata
Što ćete naučiti?
Zaposlenik će naučiti sastavljati poslovne ponude, razviti prodajne vještine, razviti organizacijske vještine te će biti u kontaktu s poslovnom zajednicom.
Početak rada odmah.
Željeli biste odraditi studentski posao u Poslovnoj akademiji?
Svoj životopis i kratku molbu s naznakom ”Prijava za posao asistenta u prodaji” pošaljite na info@zsemakademija.hr
najkasnije do 20.05.2019.