23 tra 2018

Breakfast&Learn Call Center: Source of Increasing Sales

Uspješan pozivni centar izvrstan je način za povećanje prodaje. Izvedba se ostvaruje dobro pripremljenim procesom zapošljavanja,

prilagođenim treninzima, treninzima vodstva i menadžerskim pristupima te uspostavljanjem operativnih KPI-a za mjerenje

produktivnosti i izbjegavanje obrtanja prometa.

 

 

RASPORED:

09:00 – 09:30 – doručak i pozdravni govor

09:30 – 10:30 – predavanje na temu “Call Center: Source of Increasing Sales”

10:30 – Q&A i networking

 

Predavač:

Informacije i prijave:

Osigurano je 20 besplatnih sponzorskih ulaznica​, a broj mjesta na predavanju je ograničen.

Prijave traju do 20.04.2018. ili do popunjavanja mjesta.

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemacademy.hr
najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu.
Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju,
naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima
i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

Breakfast&Learn Call Center: Source of Increasing Sales

    [recaptcha]

    Podijeli seminar