17 velj. 2020

Effective Brand Management

 

OPIS SEMINARA:

Kroz seminar usporedit ćemo tradicionalni marketing s marketingom današnjice. Ima li uopće razlika? Mijenja li se brand management? Kroz razne primjere iz prakse približit ćemo nove izazove brand managementa. Kako se snaći u novoj eri digitalne revolucije gdje je sve povezano. Mašine postaju sve pametnije, umjetna inteligencija mijenja cijelo tržište. Potrošači se mijenjaju ogromnom brzinom. Konkurencija je neočekivana i brza. Kako se nositi s novim izazovima u brand managementu? Seminar će približit nove alate, novi pristup brand managementu s ciljem što efikasnijeg i efektivnijeg upravljanja.

The brand management is dead, long live the brand management!

 

PO ZAVRŠETKU SEMINARA, POLAZNICI ĆE:

  • se osposobiti za izazove kojima je brand management izložen u novoj eri digitalnog doba
  • moći promijeniti sustav razmišljanja te promijeniti pogled na brand management
  • biti u stanju promijeniti svakodnevnu praksu brand managemetna, a opet zadržati ono što je bitno te se prilagoditi novoj konkurenciji.

 

KOME JE SEMINAR NAMIJENJEN:

  • product managerima
  • brand managerima
  • direktorima marketinga
  • CMO
  • vlasnicima manjih i srednjih poduzeća.

 

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

Predavanja, grupna diskusija i case study.

 

Za pohađanje seminara nije potrebno predznanje.

 

Radni jezici seminara: hrvatski i engleski.

 

PREDAVAČ:

Dr. sc. Hrvoje Maljak doktorirao je na Sveučilištu Leeds Metropolitan, Velika Britanija. Tijekom doktorskog studija razvio je model MOP – Marketing Optimization Process. MOP daje jasnu kontrolu nad optimiziranjem marketinškog procesa, kao i ulaganja u marketing. Bavi se redefiniranjem procesa marketinga unutar organizacijske strukture. Radio je u marketingu velikih hrvatskih kompanija kao što su Podravka, PIK Vrbovec, Panonska pivovara itd. Hrvoje Maljak drži seminare iz područja upotrebe big data, optimalnog investiranja u marketing u Hrvatskoj i regiji. Danas radi kao rukovoditelj marketinga i komunikacija na HRT-u i predavač je na katedri za marketing Zagrebačke škole ekonomije i managementa.

 

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 14.02.2020. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 11.02.2020., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV) , a ako se prijavite u paru nudimo vam 25% na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 11.02.2020.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

KONTAKT:

ZŠEM – Poslovna Akademija d.o.o.

tel: 01/4500 307

fax: 01/4830 782

e-mail: info@zsemakademija.hr

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemakademija.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Hrvoje Maljak

    Hrvoje Maljak

    Social Links

Effective Brand Management

Podijeli seminar