28 velj. 2020

Kako ostati konkurentan – turistički trendovi novog desetljeća

 

ZŠEM Poslovna Akademija u suradnji s tvrtkom thinktourism donosi inovativan seminar pod nazivom: Kako ostati konkurentan – turistički trendovi novog desetljeća. 

Upoznajte se s najvažnijim trendovima koji će definirati turističke proizvode i usluge novog desetljeća!

 

Pravovremeno shvaćanje i prilagodba novim trendovima ključni su za unapređenje iskustva gostiju, postizanje veće atraktivnosti destinacije i smještajnog objekta te povećanje prihoda od turizma. Glavni trend koji još uvijek obilježava razvoj turizma je dominacija interneta kao izvora informacija za planiranje putovanja i pružanje brojnih usluga na B2B turističkom tržištu. Laka dostupnost i velika količina informacija postavljaju sve veće izazove u njihovom kvalitetnom procesuiranju, filtriranju i interpretaciji. Važan trend čine i promjene u svijesti potrošača o važnosti očuvanja prirode što se očituje u zamjetno većoj potražnji za eko hotelima i eko proizvodima. Turisti sve više teže aktivnom odmoru i inovativnim oblicima turističkih sadržaja i doživljaja, pri čemu putovanje postaje prilika za učenje i ulaganje u sebe. Autohtone i izvorne vrijednosti kontinuirano se cijene, stoga raste i popularnost interakcije s lokalnim stanovništvom i upoznavanja drugačijeg stila života. S ciljem komuniciranja jedinstvenih obilježja destinacije, hotela, agencija i drugih pružatelja usluga u turizmu, brendiranje je postalo glavni marketinški alat. Konkurentnost turističkih destinacija i pružatelja usluga u turizmu sve je veća, tržište je hipersegmentirano i izazov je „biti drugačiji“. Upravo stoga je cilj ovog seminara upoznati polaznike s trendovima koji će definirati turističke proizvode i usluge novog desetljeća, s naglaskom na njihovu primjenu, odnosno ulogu u uspješnom poslovanju hotela i ostalih pružatelja usluga u turizmu te u kvalitetnom planiranju razvoja turizma destinacije.

 

KORISTI KOJE PROGRAM PRUŽA KORISNICIMA:

Osim informiranja polaznika o „vrućim“ temama u turizmu, ovaj seminar će potaknuti kreativnost i produktivnost samih polaznika u prilagodbi postojećih, odnosno osmišljavanju novih turističkih proizvoda i usluga kojima će ostati konkurentni na rastućem, ali sve nestabilnijem i zahtjevnijem turističkom tržištu. Polaznici će, na temelju sistematiziranog, sažetog i jednostavnog pregleda velike količine relevantnih informacija o izazovima na turističkom tržištu, steći dubinski uvid i razumijevanje turističkih trendova, što će ujedno omogućiti i njihovu jednostavniju implementaciju u praksi.

Program je koristan i pružateljima usluga u turizmu i turističkim destinacijama koji će kroz glavne teme – marketinški i komunikacijski trendovi, upravljanje online reputacijom, green branding i konkurentnost pod utjecajem novih trendova, naučiti kako iskoristiti najnovija dostignuća iz svakog tematskog područja i uspješnije se nositi sa sve većom konkurentnošću na turističkom tržištu.

 

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  1. upoznati najvažnije turističke trendove koji će obilježiti razvoj i upravljanje turističkim destinacijama, odnosno utjecati na podizanje kvalitete hotelskog i privatnog smještaja
  2. steći dublji uvid u sljedeće teme, s naglaskom na njihovu implementaciju u praksi:
      • marketinški i komunikacijski trendovi: Kako povećati vlastitu (digitalnu) prepoznatljivost? (marketinška strategija na društvenim mrežama, kreativne marketinške kampanje, inovacije u komunikacijskoj tehnologiji)
      • eWOM: Kako pratiti i unaprijediti online reputaciju? (inteligentno praćenje društvenih medija, analiza recenzija, upravljanje online reputacijom)
      • održivo upravljanje: Kako „zazeleniti“vlastiti brend? (inovacije, optimizacija poslovanja sa zelenom tehnologijom, uloga „zelenog“ imidža u atraktivnosti destinacije/smještajnog objekta)
      • konkurentnost u novom desetljeću: Kako se prilagoditi novim trendovima?(opći trendovima turističkom tržištu, ciljne skupine budućnosti).

 

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN:

  • pružateljima usluga u turizmu
  • djelatnicima lokalne, regionalne i nacionalne turističke zajednice
  • vlasnicima i menadžerima hotela, hostela i ostalih vrsta smještaja
  • putničkim agencijama
  • menadžerima neprofitnih udruga i organizacija povezanih s turizmom.

 

 


PREDAVAČ:

Doc. dr. sc. Katarina Miličević je direktorica i suosnivačica inovativnog start-up-a thinktourism, koji je posvećen razvoju kreativnih rješenja za učinkovitije i odgovornije donošenje odluka u turizmu. Svojim istraživanjima doprinijela je unapređenju brendiranja destinacije, istraživanja tržišta i općenito strateškog planiranja i upravljanja destinacijom. Znanstvena dostignuća čvrsto povezuje s praksom, korištenjem modernih tehnologija i naprednih analitičkih modela koji omogućavaju kvalitetnu interpretaciju informacija i stvaranje korisnih poslovnih rješenja. Docentica je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Ljubljani, viši predavač na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, te predsjednica HI CROATIA (Hrvatskog ferijalnog i hostelskog saveza) koji je član Hostelling International-a.

 

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 27.02.2020. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 24.02.2020., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 21.02.2020.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

KONTAKT:

ZŠEM – Poslovna Akademija d.o.o.

tel: 01/4500 307

fax: 01/4830 782

e-mail: info@zsemakademija.hr

web: www.zsemkademija.hr

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemakademija.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Katarina Miličević

    Katarina Miličević

    Social Links

Kako ostati konkurentan – turistički trendovi novog desetljeća

Podijeli seminar