22 sij 2021

Mapiranje potrošačkog iskustva u iskustvo koje nadmašuje očekivanja potrošača (WEBINAR)

ONLINE SEMINAR

 

Tijekom predavanja bavit ćemo se izazovima kreativnog mapiranja potrošačkog iskustva kako bismo bolje razumjeli očekivanja potrošača te kod potrošača postigli razinu iskustva koja nadmašuje njihova očekivanja i tako poduzećima osigurali visoku razinu konkurenske prednosti u novonastalim okolnostima gdje je potrebno izbjegavati cjenovnu konkurentnost. Definirat ćemo precizno mape potrošačkog iskustva i uskladiti ih sa ciljevima poduzeća, objasnit ćemo važnost provođenja istraživanja potrošakih očekivanja, obratit ćemo posebnu pozornost na osnovne komunikacijske dodirne točke između potrošača i poduzeća, objasnit ćemo važnost stvaranja mape empatije između potrošača i poduzeća radi boljeg razumijevanja očekivanja potrošača, nastojat ćemo skicirati najbolju moguću putanju našeg uspješnog putovanja prema potrošačima, redefinirat ćemo i transformirati procese koje je unutar poduzeća potrebno izmijeniti, uočiti važnost primjene digitalnih tehnologija te važnost podjele relevantnih informacija sa svim bitnim dionicima komunikacijskog procesa s potrošačima unutar poduzeća.

 

Po završetku programa, polaznici će:

  • Razumjeti potrebu mapiranja potrošačkog iskustva na razini poduzeća radi ostvarivanja poslovnih ciljeva poduzeća
  • Detektirati nedostatke postojeće komunikacije s potrošačima i nerazumijevanja potrošačkih  očekivanja i ponašanja
  • Razumjeti potencijal strateške primjene i važnosti mapiranja potrošačkog iskustva u  izgradnji imidža, reputacije i konkurentske prednosti poduzeća.

 

Način izvođenja webinara:

• Predavanje
• Vođena diskusija
• Samoprocjena.

 

Predavač:

dr.sc.Valentina Pirić doktorirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu obranivši doktorski rad pod nazivom „Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća“. Od 2007., godine djeluje kao viši predavač na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa na Katedri za marketing i turizam gdje izvodi nastavu na engleskom jeziku na kolegijima stručnog studija: Marketing, Marketing Management i Consumer Behavior, te na kolegiju Marketing Metrics u okviru MBA programa. Autorica je brojnih objavljenih znanstvenih i stručnih radova radova i knjiga te aktivna sudionica niza znanstvenih konferencija iz područja ekonomije i marketinga. Iza sebe ima dugogodišnju poslovnu karijeru u automobilskoj industriji i bankarskom sektoru gdje obnaša niz različitih poslovnih funkcija poput direktora prodaje i marketinga, člana Uprave za prodaju i marketing, voditelja odnosa s javnošću, stručnog suradnika Ureda Uprave i sl.

 

Informacije i prijave:

Prijave traju do 22.01.2020. Broj mjesta na webinaru je ograničen.

Stara cijena: 499,00 kn  + PDV

Nova cijena: 350,00 kn + PDV. U iznos je uračunato online predavanje, konzultacije s predavačem nakon seminara i 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com.

 

Prijaviti se možete putem e-maila:

info@zsemakademija.hr

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemakademija.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Valentina Pirić

    Valentina Pirić

    Social Links

Mapiranje potrošačkog iskustva u iskustvo koje nadmašuje očekivanja potrošača (WEBINAR)

[contact-form-7 404 "Nije pronađeno"]

Podijeli seminar