04 svi 2022

Mini MBA Upravljanje u krizi

TRAJANJE

5 tjedna

(11 modula relevantnog sadržaja s vrhunskim predavačima)

IZVEDBA

online predavanja

(priprema prije modula kroz analize slučajeva i teksta)

JEZIK

hrvatski jezik

(dio literature i video sadržaja na engleskom jeziku)

CIJENA

5.000,00 KN + PDV

(uključena predavanja, materijali i više od 30 e-knjiga)

U današnje vrijeme koje je pod stalnim pritiskom digitalizacije, svjedoci smo i krize koja je dodatno pojačala potrebu za brzom prilagodbom. Najbolji način za prilagodbu u nadolazećim vremenima je zasigurno MINI MBA program u suradnji ZŠEM-a i ZŠEM – Poslovne akademije.

Kroz razgovor s poslovnom zajednicom uvidjeli smo nepostojanje sličnog programa na našem tržištu, programa koji bi managerima svih razina omogućio da na hrvatskom jeziku poslušaju teme bitne za prilagodbu, a da im pritom teme i trendove predstave predavači i stručnjaci s međunarodnim iskustvom.

 

Opis programa:

Svaka tema sastojat će se od online predavanja koje će se održati uživo i na kojem će polaznici osim predavanja s predavačima moći otvoreno diskutirati o izazovima u vlastitoj okolini. Osim predavanja, polaznicima je omogućen pristup ebook024 portalu, na kojem mogu pronaći preko 30 e-knjiga u potpunosti povezanih sa predavanjima (vrijednost e-knjiga 4.500,00 HRK). Uz sve navedeno svima će biti omogućeni dodatni materijali za proučavanje prije i poslije predavanja (analize, case study, video sadržaji).

 

Diploma:

Po završetku programa, polaznicima koji su uspješno završili program bit će dodijeljena Diploma o uspješnom završetku MINI MBA programa.

Završetkom programa, polaznicima se diploma priznaje kao dio predsemestra na Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Menadžmenta.

 

Način izvođenja seminara:

  • predavanja
  • prezentacije
  • studije poslovnih slučaja
  • individualni i grupni zadaci
  • profesionalna razmjena
  • diskusije.

 

Informacije i prijave:

Početak programa je 04.05.2022.

Cijena programa iznosi 5.000,00 KN + PDV.

EARLY BIRD ponuda (isključivo do 18.04.2022.):
10% popusta
3+1 GRATIS

U cijenu su uključeni svi materijali potrebni za uspješno prolaženje programa.

 

 

PREGLED MODULA

dr. sc. Dino Ivan Dogan

Neplanirana, a reaktivna strategija u današnje krizno vrijeme može učiniti velike razlike za poslovanje kompanija. Saznajte kako bolje analizirati okolinu, predvidjeti situaciju i prilagoditi strateške aktivnosti kako biste održali poslovanje kompanije.

mr.sc. Josip Vuković

Cilj modula je objasniti projektno financiranje i usporediti ga s klasičnim financiranjem. Naučite kako predstaviti teorijske osnove projektnog financiranja, tipične sudionike u projektnom financiranju te saznajte moguće rizike koji se mogu pojaviti kod projektnog financiranja i način na koji se oni mogu ublažiti i/ili izbjeći.

dr. sc. Zdravka Biočina

U ovom modulu polaznici će kroz spoznaju verbalnih i neverbalnih savjeta naučiti uspješnije komunicirati negativne poruke. Cilj webinara je polaznike usmjeriti da u budućnosti pravilno prenose nepovoljne poruke te znaju ispravno reagirati na negativni feedback kako bi osigurali dobar „image“ sebe i organizacije.

izv. prof. dr. sc. Borna Jalšenjak

U okolnostima u kojima se nalazimo teško je održati socijalnu povezanost i produktivnost. Webinar će polaznicima razjasniti sferu adaptivnog vodstva te će se kroz vođene grupne diskusije raditi na individualnim planovima polaznika i koracima za poboljšanje vođenja timova.

dr. sc. Valentina Pirić

Cilj ovog modula je približiti polaznicima strategije i smjerove upravljanja marketinškim alatima poduzeća. Saznajte na koje načine usmjeriti marketinške akcije u vremenima nesigurnosti te otkrijte alate za uspješno vođenje marketing operacija.

dr. sc. Goran Oblaković

Jedan od ključnih izazova globalnog poslovanja kao i povezanosti jesu i lanci opskrbe. Cilj webinara je predočiti metodologiju i alate za analizu lanaca opskrbe, poboljšanje  i unaprjeđenje kao i razumijevanje faktora uspjeha u globalnom okruženju.

dr. sc. Mirna Koričan Lajtman

Pomak u vođenju virtualnih timova koji se desio preko noći kod mnogih voditelja uzrokovao je probleme – u nemogućnosti prilagodbe, motivacije članova i pada produktivnosti. U ovom ćemo webinaru raspravljati o svojstvima virtualnih timova, prednostima i nedostacima kao i nekim strategijama koje mogu poboljšati motivaciju i produktivnost članova tima.

Ivija Bernatović, MBA

Inovativnost usluga i proizvoda u doba digitalizacije poslovanja je odavno nužnost, a ne rijetkost. Kroz poznavanje metode design thinkinga, usvajanje koraka te kroz prepoznavanje što biste mogli poboljšati u poslovanju, ovaj webinar vodit će vas kroz sve faze design thinkinga te ćete uz savjete moći promisliti kako razraditi ideje s članovima vašeg tima.

dr. sc. Hrvoje Maljak

Kako se nositi s novim izazovima u brand managementu? Mijenja li se brand management? Kroz razne primjere iz prakse približit ćemo nove izazove brand managementa. Kako se snaći u novoj eri digitalne revolucije gdje je sve povezano. Seminar će približiti nove alate, novi pristup brand managementu s ciljem što efikasnijeg i efektivnijeg upravljanja.

dr. sc. Mirna Koričan Lajtman
dr. sc. Goran Oblaković

Cilj ovog webinara je razumjeti metodologiju i alate uvođenja promjena, kao i osvijestiti barijere u pojedincu, timu i organizaciji zbog kojih promjene mogu stvarati otpore. Kroz razumijevanje negativnih reakcija webinar će pružiti savjete za učinkovite odgovore na te reakcije te istaknuti faktore uspjeha uvođenja promjena.

dr. sc. Zoran Barac

Modul Korporativno upravljanje obuhvaća prikaz najboljih praksi u radu upravljačkih tijela u kompanijama promatrano kroz četiri dimenzije: situacijsku, stratešku, integrativnu i kontrolnu dimenziju. Saznajte kako postići djelotvoran upravljački model i integrirati funkcionalne timove.

Mini MBA Upravljanje u krizi

[contact-form-7 404 "Nije pronađeno"]

Podijeli seminar