02 stu 2021

Napredni Excel za poslovne korisnike – dvodnevni seminar

NAPREDNI EXCEL ZA POSLOVNE KORISNIKE

Ubrzajte standardne procedure i upoznajte nove (Add-Ins) funkcionalnosti u Microsoft Excelu

 

Cilj seminara:

Omogućiti polaznicima da unaprijede svoja znanja u Microsoft Office Excel programu na naprednoj razini.

Na ovom seminaru biti će korišten Microsoft Excel alat na naprednoj razini i njegovi dodatci (Add-Ins)  kako bi polaznici imali uvid i mogućnost unapređenja svojeg poslovanja.

 

Opis seminara:

Microsoft Excel je jedan od najkorištenijih poslovnih programa danas u svijetu pa ipak mnogi poslovni korisnici koriste samo ograničeni set funkcionalnosti u njima, a u novim verzijama i sa novim dodacima (Add-Ins) Excel postaja još moćniji alat sa mnoštvom dodatnih naredbi i kompletnim novim setom mogućnosti i funkcionalnosti.

Ne poznavanje korištenja ovih dodataka glavni je razlog zbog čega se mnoge radnje rade ručno.

Korištenjem naprednijih Microsoft Excel funkcionalnosti uštede na vremenu su ogromne i u isto vrijeme daju se i bolji rezultati.

Napredne opcije kao što su Pivot tablice, analiza i napredno filtriranje podatka, bazne i razne ostale funkcije u praksi se vrlo rijetko koriste što korisnicima onemogućava jasan uvid i analizu vlastitih podataka.

Zbog toga su isti problemi prisutni i kod vizualizacije podataka u obliku praktičnih grafova i dijagrama koji mogu puno jasnije dati uvid u podatke.

Cilj ovog seminara je pomoći postojećim Microsoft Excel korisnicima da se upoznaju s naprednim opcijama ovog alata te tako ubrzaju, optimiziraju, adekvatno analiziraju i vizualiziraju svoje podatke u novoj Excel verziji ovog programa koji sa svojim dodatcima (Add-Ins) dobiva na stotine novih naredbi i funkcionalnosti i potpuno jedno novo ruho.

 

Po završetku programa, polaznici će moći:

  • Ubrzati standardne procedure i upoznati nove funkcionalnosti Excela i njegovih dodataka
  • Konverziju teksta u kolone i obrada ubačenog teksta u kolone
  • Rad sa tekstualnim funkcijama TRIM, LEFT, RIGHT, PROPER, UPPER, LOWER i primjer rješenja problema vodeće nule
  • Povezivanje sa vanjskim podacima
  • Padajući izbornici za unos podatka
  • Zabranu unosa krivih podataka
  • Konsolidaciju podataka iz više radnih listova
  • Kreirati veze između radnih listova i rad s više radnih listova
  • Kreirati veze sa drugim MS Office programima (kopiranje tablice iz Excela u Word i linkanje)
  • Lookup funkcije HLOOKUP, VLOOKUP i sl.
  • Sortiranje podataka i napredno sortiranje
  •  „Što ako?“ (What-if-analysis) analiza, kreiranje scenarija i podatkovnih tablica
  • Koristiti bazne funkcije (DSUM, DCOUNT, DAVERAGE i sl.)
  • Filtrirati podatke podataka, koristiti napredni filter
  • Prednosti baze nad naprednim filterima
  • Kreirati bazu i polja uvjeta
  • Ostale korisne funkcije : CONCATENATE, gniježđene IF funkcije i sl.
  • Sigurnost (zaključavanje), naučiti zaključati radne knjige, radne listove i pojedine ćelije unutar radnih listova sa lozinkama za pristup
  • Rad sa predlošcima
  • Koristiti temeljne i napredne opcije Pivot tablica
  • Izraditi, obrađivati i vizualizirati sadržaje iz Pivot tablica korištenjem jednodimenzionalnih i dvodimenzionalnih tablica
  • Izradom Pivot grafova i Rezaće
  • Koristiti napredne Pivot opcije
  • Koristiti Power Pivot
  • Koristiti Power Map
  • Moći kreirati, analizirati i vizualizirati podatke u Excelu
  • Koristiti vizualni prikaz trendova u ćelijama i prikaz i praćenje formula unutar ćelija
  • Uvoz i izvoz podataka iz različitih izvora podataka i baza
  • Moći potpuno samostalno kreirati vlastitu bazu te vršiti razne upite nad njom
  • Biti u stanju adekvatno učitati i obraditi vanjske podatke u Excelu
  • Analizirati podatke korištenjem raznih naprednih funkcija
  • Administrirati i postaviti zaštitu, dijeljenje i praćenje verzija i radnih listova
  • Naučiti mnoge ostale praktične postavke koje će omogućiti brži i efikasniji rad u Excelu.

 

Metode rada:

  • Prezentacija
  • Razgovor
  • Analiza dosadašnjih iskustava
  • Analize primjera
  • Analiza podataka
  • Individualan rad i rad u grupama na konkretnim zadacima
  • Praktičan rad na računalima u Excelu i njegovim dodatcima (Add-Ins).

 

Kome je seminar namijenjen:

  • Seminar je namijenjen svima koji žele unaprijediti svoje znanje Excela
  • Excel početnicima koji žele naučiti naprednije funkcionalnosti ovoga alata
  • Svakodnevnim korisnicima Excela koji žele obrađivati svoje poslovne podatke bolje i brže.
  • Poslovnoj administraciji, analitičarima podataka, marketinškim stručnjacima, inženjerima, projektantima, programerima, menadžerima na svim razinama, kao i svim osobama zaduženim za unapređenje poslovanja firme, te članovima projektnih timova unutar organizacije ili pojedine organizacijske jedinice.
  • Svim korisnicima koji svakodnevno obrađuju i koriste podatke u bilo kojem obliku tabličnog prikaza (spreadsheets).
  • Kao i svim osobama koje žele naučiti koristiti korisne napredne opcije Microsoft Excela i na temelju naučenog unaprediti vlastito poslovanje.

 

Potrebna predznanja:

Osnovno znanje rada u MS Windows okruženju i  Microsoft Office programskom paketu sa naglaskom na korištenje osnovnih naredbi i opcija u Microsoft Excelu

 

Način izvođenja seminara:

  • Kratko uvodno predavanja i nakon toga praktičan rad na računalu u Microsoft Excel alatu.
  • Praktičan rad na računalu sa praktičnim primjerima.
  • Svaki polaznik će naučiti koristiti demonstrirane funkcionalnosti.
  • Izrađene primjere polaznici će po završetku seminara moći koristiti dalje u svom praktičnom radu sa Excel alatom.

 

Predavač na seminaru:

mr.sc. Franjo Borović,  viši predavač je na katedri za Digitalne transformacije i nove tehnologija i na katedri za Poslovnu matematiku u ekonomiju, Zagrebačke škole ekonomije i managementa (ZSEM) gdje predaje predmete Informacijske i komunikacijske tehnologije, Management informacijskih sustava, Financije u Excelu na dodiplomskom studiju i Napredno korištenje Excela na diplomskom studiju MBA Financije i Bankarstvo te Računovodstvu i Reviziji. Na diplomskom studiju MBA Management informacijskih sustava drži i kolegije Big Data Analytics korištenjem Excel Business Intelligence i Power BI alata i Telekomunikacijske mreže. Također drži inhouse i outhouse seminare te Executive Education programe iz područja informatike. Na katedri za poslovnu matematiku u ekonomiji voditelj je kolegija Matematičko modeliranje u Excelu, Primjene programskih paketa u matematici i kolegij Programiranje.

Bio je dugogodišnji Carnet i ECDL je koordinator, te ECDL ispitivač i voditelj ZŠEM-ovog ECDL testnog ispitnog centra i voditelj IT-a na ZŠEM-u. Kao voditelj projekta informacijskog sustava ZSEMIS uspješno je završio njegovu implementaciju. Radio je kao profesor u srednjoj grafičkoj i tehničkoj školi Ruđera Boškovića u Zagrebu. Položio je pedagoško psihološku skupinu predmeta na pedagoškoj akademiji na PMF_u i državni stručni ispit kod agencije za strukovno obrazovanje. Položio je E-learning akademiju – ELA smjer Management i ostvario certifikat za područja strateškog planiranja uvođenja e-learninga, uspostavu i primjenu odgovarajućih organizacijskih modela za e-learning te odgovarajućih modela odabira tehnologije. Položio je  i lokalnu Cisco akademiju po programu Cisco akademije mrežnih tehnologija (Specijalist za računalne mreže). Na matičnom fakultetu upisao je poslijediplomski studij “Menadžment poslovnih sustava”, smjer Korporativno upravljanje, gdje je i magistrirao na temu Primjena mobilnog učenja u Hrvatskoj te stekao akademski naziv MAGISTAR ZNANOSTI iz znanstvenog područja društvenih znanosti, znanstveno polje informacijske i komunikacijske znanosti, grana informacijski sustavi i informatologije.

Diplomirao je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu smjer Informacijski sustavi, gdje je stekao akademski stupanj diplomirani informatičar.

 

Zadnja iskustva iz prakse relevantna za temu seminara

ECDL je koordinator, mentor i predavač osnovnih i naprednih ECDL seminara više od 15 godina u sklopu ECDL testnog ispitnog centra na ZŠEM – Poslovnoj akademiji.

Svaki semestar održava napredne ECDL tečajeve o naprednim metodama korištenja Microsoft Excela, Microsoft Accessa, Microsoft Worda i Microsoft PowerPointa, Power BI-a i srodnih programa u poslovnom okruženju.

Na katedri za poslovnu matematiku u ekonomiji voditelj je kolegija Matematičko modeliranje u Excelu i Programiranje.

 

Ostala nedavna iskustva

Voditelj je projekta uvođenja informacijskih sustava na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa ZSEMIS i ISVU. CISCO je Specijalist za računalne mreže. Predsjednik je u odboru unapređenja IT kvalitete na ZŠEM Visokoj poslovnoj školi i akademiji.

Vodio je projekte implementacije i migracije sustavu za e-učenje (WebCT, Blackboard i Moodle-Carnet Loomen) i posjeduje certifikat CARNet E-Learning akademije – certifikat za područja strateškog planiranja uvođenja e-learninga, uspostavu i primjenu odgovarajućih organizacijskih modela za e-learning te odgovarajućih modela odabira tehnologije.

Ima iskustva prilikom instalacije i održavanja ERP sustava (SAP, MS Dynamics). Bogato iskustvo u administriranju raznih informacijskih sustava.

Iskusan u savjetovanju oko optimizacije i IT sigurnosti te implementacije cloud tehnologija i usluga (Office 365 i GoogleApps). Bogato iskustvo u poučavanju domaće i internacionalne polaznike. Ima veliko iskustvo s cijelim nizom serverskih i klijentskih aplikacija te organizacijom profesionalnih videokonferencija i Webinara.

Održao je više međunarodnih predavanja na temu Wireless i ICT rješenja u turizmu, ugostiteljstvu i ostalim djelatnostima u Adria regiji.

Autor je preko 10-tak znanstvenih članaka iz područja računalne znanosti i IT tehnologija.

 

 

Informacije i prijave:

Dvodnevni seminar održava se 02. i 03.11.2021.

Prijave traju do 28.10.2021. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 2.499,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 15.10.2021., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (2.125,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 15.10.2021.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

Važna napomena: na seminar je potrebno ponijeti vlastito prijenosno računalom (ili službeno) s instaliranim minimalno Microsoft Office 2016 programskim paketom.

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 5 radnih dana prije početka edukacije. U slučaju da ne zaprimimo uplatu kotizacije najkasnije 5 radnih dana prije početka edukacije, smatrat će se da ste otkazali svoje sudjelovanje na edukaciji. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatci koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim internim analizama i ni u kom slučaju neće biti dani trećim stranama. Vaše podatke po Vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Franjo Borović

    Franjo Borović

    Social Links

Napredni Excel za poslovne korisnike – dvodnevni seminar

[contact-form-7 404 "Nije pronađeno"]

Podijeli seminar