
Napredni Excel za poslovne korisnike (dvodnevni seminar)
Ubrzajte standardne procedure i upoznajte nove (Add-Ins) funkcionalnosti u Microsoft Excelu
Opis seminara:
Microsoft Excel je jedan od najkorištenijih poslovnih programa danas u svijetu pa ipak mnogi poslovni korisnici koriste samo ograničeni set funkcionalnosti u njima, a u novim verzijama i sa novim dodacima (Add-Ins) Excel postaja još moćniji alat sa mnoštvom dodatnih naredbi i kompletnim novim setom mogućnosti i funkcionalnosti.
Ne poznavanje korištenja ovih dodataka glavni je razlog zbog čega se mnoge radnje rade ručno.
Korištenjem naprednijih Microsoft Excel funkcionalnosti uštede na vremenu su ogromne i u isto vrijeme daju se i bolji rezultati.
Napredne opcije kao što su Pivot tablice, analiza i napredno filtriranje podatka, bazne i razne ostale funkcije u praksi se vrlo rijetko koriste što korisnicima onemogućava jasan uvid i analizu vlastitih podataka.
Zbog toga su isti problemi prisutni i kod vizualizacije podataka u obliku praktičnih grafova i dijagrama koji mogu puno jasnije dati uvid u podatke.
Cilj ovog seminara je pomoći postojećim Microsoft Excel korisnicima da se upoznaju s naprednim opcijama ovog alata te tako ubrzaju, optimiziraju, adekvatno analiziraju i vizualiziraju svoje podatke u novoj Excel verziji ovog programa koji sa svojim dodatcima (Add-Ins) dobiva na stotine novih naredbi i funkcionalnosti i potpuno jedno novo ruho.
Cilj seminara:
Omogućiti polaznicima da unaprijede svoja znanja u Microsoft Office Excel programu na naprednoj razini.
Na ovom seminaru biti će korišten Microsoft Excel alat na naprednoj razini i njegovi dodatci (Add-Ins) kako bi polaznici imali uvid i mogućnost unapređenja svojeg poslovanja.
Po završetku programa, polaznici će naučiti:
- ubrzati standardne procedure i upoznati nove funkcionalnosti Excela i njegovih dodataka
- konverziju teksta u kolone i obrada ubačenog teksta u kolone
- rad sa tekstualnim funkcijama TRIM, LEFT, RIGHT, PROPER, UPPER, LOWER i primjer rješenja problema vodeće nule
- povezivanje sa vanjskim podacima
- padajući izbornici za unos podatka
- zabranu unosa krivih podataka
- konsolidaciju podataka iz više radnih listova
- kreirati veze između radnih listova i rad s više radnih listova
- kreirati veze sa drugim MS Office programima (kopiranje tablice iz Excela u Word i linkanje)
- lookup funkcije HLOOKUP, VLOOKUP i sl.
- sortiranje podataka i napredno sortiranje
- „Što ako?“ (What-if-analysis) analiza, kreiranje scenarija i podatkovnih tablica
- koristiti bazne funkcije (DSUM, DCOUNT, DAVERAGE i sl.)
- filtrirati podatke podataka, koristiti napredni filter
- prednosti baze nad naprednim filterima
- kreirati bazu i polja uvjeta
- ostale korisne funkcije : CONCATENATE, gniježđene IF funkcije i sl.
- sigurnost (zaključavanje), naučiti zaključati radne knjige, radne listove i pojedine ćelije unutar radnih listova sa lozinkama za pristup
- rad sa predlošcima
- koristiti temeljne i napredne opcije Pivot tablica
- izraditi, obrađivati i vizualizirati sadržaje iz Pivot tablica korištenjem jednodimenzionalnih i dvodimenzionalnih tablica
- izrađivati Pivot grafove i Rezaće
- koristiti napredne Pivot opcije
- koristiti Power Pivot
- koristiti Power Map
- moći kreirati, analizirati i vizualizirati podatke u Excelu
- koristiti vizualni prikaz trendova u ćelijama i prikaz i praćenje formula unutar ćelija
- uvoz i izvoz podataka iz različitih izvora podataka i baza
- moći potpuno samostalno kreirati vlastitu bazu te vršiti razne upite nad njom
- biti u stanju adekvatno učitati i obraditi vanjske podatke u Excelu
- analizirati podatke korištenjem raznih naprednih funkcija
- administrirati i postaviti zaštitu, dijeljenje i praćenje verzija i radnih listova
- naučiti mnoge ostale praktične postavke koje će omogućiti brži i efikasniji rad u Excelu.
Način izvođenja seminara:
- prezentacija
- razgovor
- analiza dosadašnjih iskustava
- analize primjera
- analiza podataka
- individualan rad i rad u grupama na konkretnim zadacima
- praktičan rad na računalima u Excelu i njegovim dodatcima (Add-Ins).
Kome je seminar namijenjen:
- svima koji žele unaprijediti svoje znanje Excela
- Excel početnicima koji žele naučiti naprednije funkcionalnosti ovoga alata
- svakodnevnim korisnicima Excela koji žele obrađivati svoje poslovne podatke bolje i brže.
- poslovnoj administraciji, analitičarima podataka, marketinškim stručnjacima, inženjerima, projektantima, programerima, menadžerima na svim razinama, kao i svim osobama zaduženim za unapređenje poslovanja firme, te članovima projektnih timova unutar organizacije ili pojedine organizacijske jedinice.
- svim korisnicima koji svakodnevno obrađuju i koriste podatke u bilo kojem obliku tabličnog prikaza (spreadsheets).
- osobama koje žele naučiti koristiti korisne napredne opcije Microsoft Excela i na temelju naučenog unaprediti vlastito poslovanje.
Potrebna predznanja:
Osnovno znanje rada u MS Windows okruženju i Microsoft Office programskom paketu sa naglaskom na korištenje osnovnih naredbi i opcija u Microsoft Excelu.
Predavač na seminaru:
mr.sc. Franjo Borović, viši je predavač na katedri za Digitalne transformacije i nove tehnologija i na katedri za Poslovnu matematiku u ekonomiju, Zagrebačke škole ekonomije i managementa (ZSEM) gdje predaje predmete Informacijske i komunikacijske tehnologije, Management informacijskih sustava, Financije u Excelu na dodiplomskom studiju i Napredno korištenje Excela na diplomskom studiju MBA Financije i Bankarstvo te Računovodstvu i Reviziji. Na diplomskom studiju MBA Management informacijskih sustava drži i kolegije Big Data Analytics korištenjem Excel Business Intelligence i Power BI alata i Telekomunikacijske mreže. Također drži inhouse i outhouse seminare te Executive Education programe iz područja informatike. Na katedri za poslovnu matematiku u ekonomiji voditelj je kolegija Matematičko modeliranje u Excelu, Primjene programskih paketa u matematici i kolegij Programiranje.
Bio je dugogodišnji Carnet i ECDL je koordinator, te ECDL ispitivač i voditelj ZŠEM-ovog ECDL testnog ispitnog centra i voditelj IT-a na ZŠEM-u. Kao voditelj projekta informacijskog sustava ZSEMIS uspješno je završio njegovu implementaciju. Radio je kao profesor u srednjoj grafičkoj i tehničkoj školi Ruđera Boškovića u Zagrebu. Položio je pedagoško psihološku skupinu predmeta na pedagoškoj akademiji na PMF_u i državni stručni ispit kod agencije za strukovno obrazovanje. Položio je E-learning akademiju – ELA smjer Management i ostvario certifikat za područja strateškog planiranja uvođenja e-learninga, uspostavu i primjenu odgovarajućih organizacijskih modela za e-learning te odgovarajućih modela odabira tehnologije.
Položio je i lokalnu Cisco akademiju po programu Cisco akademije mrežnih tehnologija (Specijalist za računalne mreže). Na matičnom fakultetu upisao je poslijediplomski studij “Menadžment poslovnih sustava”, smjer Korporativno upravljanje, gdje je i magistrirao na temu Primjena mobilnog učenja u Hrvatskoj te stekao akademski naziv MAGISTAR ZNANOSTI iz znanstvenog područja društvenih znanosti, znanstveno polje informacijske i komunikacijske znanosti, grana informacijski sustavi i informatologije.
Diplomirao je na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu smjer Informacijski sustavi, gdje je stekao akademski stupanj diplomirani informatičar.
Zadnja iskustva iz prakse relevantna za temu seminara
ECDL je koordinator, mentor i predavač osnovnih i naprednih ECDL seminara više od 15 godina u sklopu ECDL testnog ispitnog centra na ZŠEM Poslovnoj akademiji. Svaki semestar održava napredne ECDL tečajeve o naprednim metodama korištenja Microsoft Excela, Microsoft Accessa, Microsoft Worda i Microsoft PowerPointa, Power BI-a i srodnih programa u poslovnom okruženju. Na katedri za poslovnu matematiku u ekonomiji voditelj je kolegija Matematičko modeliranje u Excelu i Programiranje.
Informacije i prijave:
Seminar se izvodi dva dana 6. i 7.4.2023.
Prijave traju do 2.4.2023. Broj mjesta na seminaru je ograničen.
Cijena seminara iznosi 350 € + PDV (2.637,08 kn + PDV). U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.
Ako se prijavite do 19.3.2023., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (297,50 € + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.
Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 19.3.2023.)*
*Popusti se ne zbrajaju.
Važna napomena: na seminar je potrebno ponijeti vlastito prijenosno računalom (ili službeno) s instaliranim minimalno Microsoft Office 2010 programskim paketom.
EVENT SPEAKERS
-
Franjo Borović
Social Links