17 pro 2018

OGLAŠAVANJE NA TRAŽILICAMA

OPIS SEMINARA:

Zanima vas kako možete iskoristiti moć tražilica kao što je Google da povećate online prodaju, broj upita ili
pak promet u svojim poslovnicama?

Kroz ovaj interaktivni seminar naučit ćete kako planirati i kreirati uspješnu Ads kampanju, definirati ciljanu publiku
i ciljeve vaših kampanja, te sukladno tome formirati budžet te ostvariti pozitivan povrat na investiciju!

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • Razumjeti kako funkcioniraju tražilice s naglaskom na Google Ads
  • Znati odrediti i definirati svoju ciljanu publiku te kako ju doseći opcijama ciljanja
  • Znati kako doseći svoje ciljane persone putem prikazivačke mreže
  • Biti upoznati s alatima za izradu oglasa na prikazivačkoj mreži
  • Biti upućeni u kriterije o kojima ovisi uspješnost kampanje

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN?

  • Poduzetnicima
  • Voditeljima marketinga
  • Djelatnicima u prodaji i marketinga
  • Vlasnicima i direktorima malih i srednjih poduzeća koji traže nova tržišta i kupce
  • Svima koji žele unaprijediti svoj posao i/ili povećati prihode od prodaje
  • Studentima, poglavito ekonomije (smjer marketing)
  • Startupovima
  • Samostalnim djelatnostima

 

TEME O KOJIMA ĆE SE GOVORITI TIJEKOM SEMINARA:

  1. ŠTO SU GOOGLE ADSi?
    1. RAZLIKA ADSa I KLASIČNOG OGLAŠAVANJA
  2. KAKO RADE TRAŽILICE?
  3. PREDNOSTI GOOGLE ADSa
    1. KOJE GOOGLOVE OGLAŠIVAČKE MREŽE POSTOJE
    2. MOGUĆNOSTI CILJANJA
    3. MJERENJE USPJEŠNOSTI
    4. OPTIMIZACIJA OGLASA
  4. MALI TRIKOVI GOOGLE ADSa
    1. SEARCH MREŽA
      1. RADIONICA: PISANJE OGLASA I IZRADA KAMPANJE
      2. ESKTENZIJE
      3. DUGOREPE KLJUČNE RIJEČI
    2. STRUKTURA RAČUNA
    3. DISPLAY MREŽA
      1. IZRADA DISPLAY I REMARKETING KAMPANJE
      2. ALATI ZA IZRADU DISPLAY OGLASA
    4. KAKO GOOGLE RANGIRA OGLASE
      1. AD RANK
      2. QUALITY SCORE
      3. BUDGETIRANJE
  1. MJERENJE I OPTIMIZACIJA
    1. CASE STUDY

Informacije i prijave:

 

Prijave traju do 14.12.2018.

Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV.

Ako se prijavite do 10.12.2018., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV),

a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 10.12.2018.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemacademy.hr
najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu.
Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju,
naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima
i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

OGLAŠAVANJE NA TRAŽILICAMA

    [recaptcha]

    Podijeli seminar