28 lis. 2019

Ciljani online marketing: kako povećati prodaju?

 

OPIS SEMINARA:

Većina poduzeća se susrela s pojmom „organsko pretraživanje“ i „stvaranje sadržaja“, koje naspram skupih oglašivačkih kampanja na tražilicama i portalima zvuči kao odličan način da besplatno, uz malo truda, dođemo do novih kupaca. No većina poduzeća upadne u zamku i krene samo „stvarati sadržaj“ bez da razmisle o kontekstu, te za koga ga rade i koji cilj isti treba postići.

Kao i kod većine marketinških aktivnosti cilj marketinga je povećanje prodaje, ali najviše služi za podizanje svijesti o brandu i to kroz edukaciji tržišta o vašem proizvodu ili usluzi te načinu na koje isti može pomoći vašoj ciljanoj publici. Takva pozitivna svijest o brandu i povezivanje s njime, dugoročno će dovesti do ostvarenja poslovnog cilja, odnosno kupovine.

Kako bi kreirale uspješnu strategiju za marketing, poduzeća moraju imati jasno definiran poslovni cilj: bilo da je riječ o startupu koji traži ekspoziciju na ciljanim tržištima, bilo da želite svoj
proizvod razdvojiti od konkurencije ili jednostavno ne možete zatvoriti prodaju bez obzira na velik broj korisinika kojima pristupate raznim kanalima.

Studije slučajeva vam mogu poslužiti kao inspiracija za kreiranje vaših vlastitih kampanja, a dobiti ćete i uvid u to kako nastaviti istraživati određenu temu te kako naučeno primjenjivati u svome kontekstu.

 

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • Definirati poslovni cilj za marketinšku strategiju
  • Definirati ciljanu publiku kao i status ciljane publike u kupovnom ciklusu
  • Naučiti kako da poslovni ciljevi i vrijednosti budu uravnoteženi, a strategija pravilno izvedena
  • Upoznati se s važnosti lokalne optimizacije, SEO optimizacije web stranica te pisanje sadržaja usmjerenog na rješavanje problema kupaca.

 

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

Kroz seminar svaka će se tema obraditi kroz slučajeve iz prakse te naučiti primjenjivati alate kao što su: Google Analytics, Google Keyword Planer, Google My Business, Google Trends, Facebook Audience Insights, itd.

 

 

PREDAVAČ:

Philip Vranešić, MBA, je rođen 18. svibnja 1991. u North Vancouveru, Kanada. Završio je preddiplomski studij programa Ekonomija i management na Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Managementa (ZŠEM) u Zagrebu, 2014. godine. Sredinom 2018. godine završio je i diplomski studij na ZŠEM-u, MBA program, Management Informacijskih Sustava, sa jednim semestrom razmjene u Singapuru na Nanyang Technological University (NTU). Počeo je raditi na ZŠEM-u 2014. kao asistent na katedri za Informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), a sada je predavač na katedri za Management, poduzetništvo i digitalnu transformaciju. Od početka karijere je usko vezan uz tehnologiju kako bi se specijalizirao na području IT managementa te online marketinga. Napisao je preko 10 znanstvenih radova, analizirajući podatke kroz razne programe te na taj način sudjelovao i skupljao iskustvo na internacionalnim konferencijama.

 

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 25.10.2019. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 18.10.2019., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 20.09.2019.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemacademy.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Philip Vranešić

    Philip Vranešić

    Social Links

Ciljani online marketing: kako povećati prodaju?

Podijeli seminar