23 ožu. 2020

Poslovni Excel – napredno korištenje

 

TRAJANJE SEMINARA:

23.03. 09:00 – 16:30

24.03. 09:00 – 16:30

* Mogućnost prijave samo jednog dana.

OPIS SEMINARA:

Excel je jedan od najkorištenijih poslovnih programa danas u svijetu pa ipak mnogi poslovni korisnici koriste samo ograničeni set funkcionalnosti u njemu. To je glavni razlog zbog čega se mnoge radnje rade ručno umjesto korištenjem neke od naprednijih Excel funkcionalnosti koje mogu uštedjeti ogromne količine vremena i u isto vrijeme dati bolje rezultate.

Napredne opcije kao što su Pivot tablice, analiza i napredno filtriranje podatka, bazne i razne ostale funkcije u praksi se vrlo rijetko koriste što korisnicima onemogućava jasan uvid i analizu vlastitih podataka.

Zbog toga su isti problemi prisutni i kod vizualizacije podataka u obliku praktičnih i zornih grafova i dijagrama koji mogu puno jasnije dati uvid u podatke.

Cilj ovog seminara jer pomoći postojećim Excel korisnicima da se upoznaju s naprednim opcijama te tako ubrzaju, optimiziraju, adekvatno analiziraju i vizualiziraju svoje podatke u Excelu.

KROZ OVAJ SEMINAR KORISNICI ĆE NAUČITI:

Koristiti temeljne i napredne opcije Pivot tablica:

  • izraditi, obrađivati i vizualizirati sadržaje iz Pivot tablica korištenjem jednodimenzionalnih i dvodimenzionalnih tablica
  • izrađivati Pivot grafove
  • koristiti napredne Pivot opcije: Power Pivot, Power Map.

Koristiti bazne funkcije:

  • filtriranje podataka
  • prednosti baze nad naprednim filterima
  • kreirati bazu i polja uvjeta
  • koristiti glavne bazne funkcije (DSUM, DCOUNT, DAVERAGE i sl.)

Analizirati podatke:

  • napredno sortiranje
  • napredno kondicionalno formatiranje
  • HLOOKUP, VLOOKUP, INDEX, MATCH
  • „Što ako?“ (What-if-analysis) analiza
  • alat za „traženje cilja“ (Goal seek)
  • solver – dodatak za Excel za pronalaženje optimalnog rješenja.

Koristiti podatkovne alate:

  • vizualizacija argumenata funkcija
  • konverzija teksta u kolone i obrada ubačenog teksta u kolone
  • povezivanje s vanjskim podacima
  • padajući izbornici za unos podatka
  • zabrana unosa krivih podataka
  • konsolidacija podataka iz više radnih listova.

Upravljati s pristupom i ovlastima:

  • zaštita datoteke, radnog lista, raspona ćelija s lozinkom za pristup
  • dodjela ovlasti za pregledavanje i/ili izmjenu dokumenata samo određenim osobama
  • praćenje i analiza izmjena u radnom listu
  • označavanje datoteke kao finalne verzije.

Upotrebljavati ostale korisne funkcionalnosti:

  • vizualni prikaz trendova u ćelijama
  • uvoz i izvoz podataka
  • pretvaranje Excel dokumenta u javno dostupnu web stranicu
  • dijeljenje Excel dokumenta i online kolaboracija
  • ostale korisne funkcije : CONCATENATE, gniježđene IF funkcije i sl.

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • moći kreirati, analizirati i vizualizirati podatke u Excelu
  • moći potpuno samostalno kreirati vlastitu bazu te vršiti razne upite i nad njom
  • biti u stanju adekvatno učitati i obraditi vanjske podatke u Excelu
  • analizirati podatke korištenjem raznih naprednih funkcija
  • administrirati i postaviti zaštitu, dijeljenje i praćenje verzija radnih listova
  • naučiti mnoge ostale praktične postavke koje će omogućiti brži i efikasniji rad u Excelu

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN?

  • svima koji žele unaprijediti svoje znanje Excela
  • Excel početnicima koji žele naučiti naprednije funkcionalnosti
  • svakodnevnim korisnicima Excela koji žele obrađivati svoje poslovne podatke bolje i brže

POTREBNA PREDZNANJA:

Osnovno korištenje Excela.

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

Praktičan rad na računalu s praktičnim primjerima. Svaki polaznik će naučiti koristiti demonstrirane funkcionalnosti. Izrađene primjere polaznici će po završetku seminara moći koristiti dalje u svom praktičnom radu sa Excelom.

 

RASPORED:

NAPREDNI POSLOVNI EXCEL – PRVI DAN (23.03.2019.)
Satnica Naziv cjeline Kratki opis cjeline Cilj cjeline Opis metodologije
09:00 – 10:45 Pivot tablice Prvi dio modula predstaviti će korištenje temeljnih i naprednih opcija normalnih pivot tablica. Izraditi, obrađivati i vizualizirati sadržaje iz Pivot tablica korištenjem jednodimenzionalnih i dvodimenzionalnih tablica. Predavanje
Vježbe na računalu
10:45 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 Power Query Drugi  dio modula fokusirati će se na spajanje podataka te kreiranje veza i modela. Spajanje izvornih podataka, oblikovanje i transformiranje tablica, uređivanje, spajanje i dodavanje upita, itd. Izgradnja relacijskih modela, stvaranje odnosa između tablica, razumijevanje kardinalnosti, istraživanje protoka filtera, itd. Predavanje
Vježbe na računalu
12:30 – 13:30   Pauza za ručak
13:30 – 15:00   Power Pivot U trećem dijelu modula polaznici će naučiti prikazivati i interpretirati podatke iz Power Pivota. Koristiti funkciju vizualizacije argumenata, konvertirati tekst u kolone, Konsolidirati podatke iz više radnih listova. Predavanje
Rad na računalu
15:00 – 15:15   Pauza za kavu
15:15 – 16:30   DAX formule Zadnji dio modula osvrnut će se na primjenu upravljanja pristupom i ovlastima u modernom poslovanju. Razumijevanje DAX sintakse, dodavanje izračunatih stupaca i mjera, pisanje uobičajenih formula i funkcija, itd. Predavanje
Rad na računalu

 

NAPREDNI POSLOVNI EXCEL – DRUGI DAN (24.03.2019.)
Satnica Naziv cjeline Kratki opis cjeline Cilj cjeline Opis metodologije
09:00 – 10:45 Analiza podataka 1 Prvi dio modula predstaviti će korištenje temeljnih i naprednih opcija u tablicama. Napredno sortirati, filtrirati i koristiti conditional formating za vizualizaciju i interpretaciju podataka. Predavanje
Vježbe na računalu
10:45 – 11:00 Pauza za kavu
11:00 – 12:30 Analiza podataka 2 Drugi  dio modula fokusirati će se na analizu podataka korištenjem različitih formula i alata. Primijeniti HLOOKUP, VLOOKUP, INDEX, MATCH, ugnježdene IF funkcije i druge formule. Primijeniti what if, goal seek i solver za rješavanje specifičnih problema. Predavanje
Vježbe na računalu
12:30 – 13:30   Pauza za ručak
13:30 – 15:00   Korištenje podatkovnih alata U trećem dijelu modula polaznici će naučiti primjenjivati podatkovne alate u svakodnevnom poslovanju. Koristiti funkciju vizualizacije argumenata, konvertirati tekst u kolone te konsolidirati podatke iz više radnih listova. Predavanje
Rad na računalu
15:00 – 15:15   Pauza za kavu
15:15 – 16:30   Upravljanje pristupom i ovlastima Zadnji dio modula osvrnut će se na primjenu upravljanja pristupom i ovlastima u modernom poslovanju. Zaštititi datoteke, radne listove. Dodijeliti pristup samo određenim osobama. Pratiti i analizirati izmjene u radnom listu. Predavanje
Rad na računalu

 

PREDAVAČ:

Philip Vranešić, MBA, je rođen 18. svibnja 1991. u North Vancouveru, Kanada. Završio je preddiplomski studij programa Ekonomija i management na Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Managementa (ZŠEM) u Zagrebu, 2014. godine. Sredinom 2018. godine završio je i diplomski studij na ZŠEM-u, MBA program, Management Informacijskih Sustava, sa jednim semestrom razmjene u Singapuru na Nanyang Technological University (NTU). Počeo je raditi na ZŠEM-u 2014. kao asistent na katedri za Informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT), a sada je predavač na katedri za Management, poduzetništvo i digitalnu transformaciju. Od početka karijere je usko vezan uz tehnologiju kako bi se specijalizirao na području IT managementa te online marketinga. Napisao je preko 10 znanstvenih radova, analizirajući podatke kroz razne programe te na taj način sudjelovao i skupljao iskustvo na internacionalnim konferencijama.

 

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 20.03.2020.

Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara za jedan dan iznosi 1.899,00 kn + PDV.

Cijena seminara za dva dana iznosi 2.499,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara,    1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 09.03.2020., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu,

a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 09.03.2020.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

KONTAKT:

ZŠEM – Poslovna Akademija d.o.o.

tel: 01/4500 307

fax: 01/4830 782

e-mail: info@zsemakademija.hr

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemakademija.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Philip Vranešić

    Philip Vranešić

    Social Links

Poslovni Excel – napredno korištenje

Podijeli seminar