06 svi. 2019

POVJERENJE U TIMOVIMA

 

OPIS SEMINARA:

Jeste li se pitali koliko vam vaši timovi vjeruju ili koliko ste vi sami vjerodostojni? Je li povjerenje na radnom mjestu i vjerodostojnost leadera nice to have ili se tome trebamo ozbiljno posvetiti kako bismo poboljšali organizacijske rezultate – saznat ćete na ovom dinamičnom seminaru.

Kod vođenja ljudi bavimo se različitim temama poput: Jesi li timovi koje vodimo angažirani, pokazuju li inovativnost u radu, kakva im je uspješnost? Jesu li često pod stresom? Koliko često nam uspješni zaposlenici odlaze i koji su tome razlozi? Kako možemo povećati produktivnost timova i brzinu donošenja odluka?

Ključan faktor za poboljšanje produktivnosti timova, njihove energije i zadovoljstva poslom je povjerenje, ali kako povećati povjerenje?

Sve veći postotak zaposlenika zauzimaju milenijalci, njihova definicija dobrih menadžera uključuje pristupačnost, transparentnost i povjerenje, no sve manje vjeruju organizacijama i manje su odani.

Moderan način rada stavlja dodatan naglasak na važnost povjerenja u organizaciji. Više od 66% multinacionalnih organizacija koristi disperzirane timove (timove sastavljene od osoba koji rade s više lokacija), sve je veća potreba zaposlenika za fleksibilošću pa sve više organizacija pruža beneficije fleksibilnog radnog vremena i rada od kuće. Kako u takvim okolnostima omogućiti razvoj povjerenja u timove i u leadership?

Tema se čini jednostavna, čak i trivijalna, jer, „naravno da mi moji ljudi vjeruju“, no dok 80% menadžera procjenjuje transparentnost u svojim timovima visokim, samo se 55% zaposlenika s tim slaže, a samo 37% zaposlenika vjeruje višem menadžmentu organizacije u kojoj rade.

Na seminaru ćete procijeniti u kojoj je mjeri povjerenje prisutno u vašoj organizaciji, naučiti što je povjerenje, kome i zašto vjerujemo. Moći ćete bolje razumjeti utjecaj vlastitog ponašanja na izgradnju ili narušavanje povjerenja, te ćete moći identificirati one aspekte svog ponašanja ili kulture organizacije kojima je potrebna pažnja za izgradnju i održavanje odnosa povjerenja. Istražit ćete na koji način postati vjerodostojniji leader i kreirati takvu organizacijsku kulturu u kojoj će zaposlenici htjeti investirati svoje vrijeme, energiju i kreativnost kako bi postigli još bolje rezultate.

Vrijeme u kojem radimo nikad nije bilo dinamičnije i izazovnije i nikad nije bilo važnije govoriti o povjerenju nego sada.  Let’s talk about trust!

Po završetku programa, polaznici će: 

razumjeti utjecaj povjerenja na uspjeh i krajnji rezultat svoje organizacije

moći definirati, razumjeti i procijeniti različiti vrste povjerenja

razumjeti što je u podlozi nepovjerenja u radnom okruženju i negativnih ponašanja koja iz toga slijede

naučiti koje strategije se mogu koristiti za izgradnju povjerenja, ali i znati kako ga održati tijekom vremena, čak i kada je tim suočen s izazovima

steći alate koje mogu koristiti za popravak već narušenog povjerenja

biti u stanju procijeniti vlastitu vjerodostojnost i napraviti plan za njeno povećanje

 Kome je program namijenjen:

Seminar je namijenjen svima koji vode ljude, novim i rastućim rukovoditeljima, voditeljima projekata, svima koji imaju utjecaj u organizaciji i koji traže načine kako ojačati povjerenje u radnom okruženju za koje su odgovorni.

Nije potrebno predznanje.

Način izvođenja seminara:

-predavanja, rješavanje upitnika, timske i individualne aktivnosti, case study

PREDAVAČI NA SEMINARU:

Jasmina Punek je magistrirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu i od tada radi u području upravljanja ljudskih resursa Zagrebačke banke, članice UniCredit grupe, kao voditelj pribavljanja i selekcije, učenja i razvoja i, posljednjih 3 godine kao globalni HR Business Partner u Londonu.

Tijekom 9 godina rada intenzivno se bavila individualnim i grupnim savjetovanjem rukovoditelja i timova u temama izgradnje timske atmosfere i povjerenja te razvoja zaposlenika i rukovoditelja. Sudjelovala je u kreiranju razvojnih programa za nove rukovoditelje i talente, programe za uvođenje u rad i programe za unapređivanje predanosti zaposlenika.

Jasmina je 2014. godine završila prvi stupanju programa Kognitivno-Bihevioralne Terapije, a 2016. godine stekla je certifikat za primjenu metoda Psiholoških kriznih intervencija hrvatskog Društva za psihološku pomoć. 2018. je stekla certifikat „HR Management“ sveučilišta Cornell iz Sjedinjenih Američkih Država.

Posebno je zanimaju psihološke osnove izgradnja povjerenja u organizacijama te novi načini rada poput agilnih metodologija – a te njihovog utjecaja na učinkovitost zaposlenika i organizacija.

Anica Vrlec Bartolić je magistrirala psihologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu 2010. godine te menadžment na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2013. godine. Svoju profesionalnu karijeru započela je u Centru za psihodijagnostičke instrumente pri Odsjeku za psihologiju Filozofskog fakulteta u Zagrebu te nastavila u području ljudskih potencijala u konzultantsko-revizorskoj kompaniji EY.  Tamo je posljednjih 5 godina na poziciji voditelja odjela ljudskih potencijala te doprinosi izgradnji boljeg poslovnog okruženja u iznimno dinamičnom i brzorastućem okruženju. Certificirani je facilitator i interni trener menadžerskih vještina za zaposlenike EY-a u EMEIA regiji. Uz to, redoviti je gost predavač na dodiplomskim i diplomskim studijima (FFZG, EFZG, ZŠEM) te predavač na HR Executive MBA programu na ZŠEM-u, HR Akademiji u organizaciji Mirakul Edukacijskog centra i MBA smjeru Menadžment ljudskih potencijala i znanja na Visokom učilištu Effectus. Teme koje pokriva su vezane za procjene kompetencija zaposlenika, razvoj i nagrađivanje, razvoj funkcije ljudskih potencijala te HR metriku i analitiku. U suradnji s Institutom za organizacijski i osobni razvoj od 2010. godine kao stručni suradnik procjenjuje kompetencije rukovoditelja nekih od najvećih kompanija u Hrvatskoj i regiji. U svom svakodnevnom radu, Anica je posvećena području angažiranosti zaposlenika, razvoju najboljih talenata te razvoju leaderskih kompetencija. Posebno je zanimaju procesi kojima se uspješne organizacije prilagođavaju promjenama te razvoj leaderskih kompetencija za vođenje modernih timova visoke učinkovitosti.

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 02.05.2019Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara,    1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 26.04.2019., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV),

a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 26.04.2019.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemacademy.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Jasmina Punek

    Jasmina Punek

    Social Links

  • Anica Vrlec Bartolić

    Anica Vrlec Bartolić

    Social Links

POVJERENJE U TIMOVIMA

Podijeli seminar