10 velj. 2020

Psihološki aspekti poslovnog odlučivanja

 

OPIS SEMINARA:

Prema McKinsey Quarterly i MIT Sloan Management Review-u, na prva tri mjesta najpopularnijih članaka u 2019. nalazi se tema donošenja odluka. Donošenje kvalitetnih odluka osnova je uspješnog života i uspješnog poslovanja. Iako je prošlo više od 60 godina otkada su napisani ključni radovi i istraživanja o tome kako ljudi donose odluke, te kojim pogreškama i pristranostima u odlučivanju su skloni, još uvijek se malo govori o tome koliko je proces donošenja odluka ljudi nepouzdan i pristran. Procjenjuje se da oko 80% menadžera svoj uspjeh pripisuje korištenjem intuicije. Stručnjaci, s visokim stupnjem samopouzdanja, donose odluke koje su točne u tek 55% slučajeva. U vrijeme 4. industrijske revolucije i sve veće primjene umjetne inteligencije u odlučivanju, nužno je suočiti se s postojećim manjkavostima u procesu donošenja odluka.

U ovom seminaru predstavit će se najnovije spoznaje iz područja poslovnog donošenja odluka. Putem rješavanja upitnika, polaznici će dobiti uvid i povratnu informaciju o korištenju heuristika i pristranosti koje prijete kvalitetnom odlučivanju. Polaznici će kroz Harvard Business Review simulaciju poslovnog odlučivanja imati priliku donositi realne poslovne odluke nakon čega će se detaljno analizirati kvaliteta tih odluka. U interaktivnoj igri grupnog donošenja odluka, polaznici će se upoznati s dodatnim prijetnjama timskom odlučivanju te još jednom detaljno analizirati proces odlučivanja.

 

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • steći uvid i znanje o načinu donošenja odluka te pogreškama i pristranostima
  • prepoznati vlastite sklonosti pogreškama u mišljenju
  • usvojiti alate kao pomoć u upravljanju kvalitetom procesa donošenja odluka.

 

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN?

  • svakome tko je zainteresiran za poboljšanje vlastite kvalitete prosuđivanja prilikom donošenja važnih, ali i svakodnevnih poslovnih odluka
  • svim donositeljima važnih poslovnih odluka bez obzira na kojoj razini ili u području poslovanja djelovali.

 

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

  • predavanje
  • simulacija
  • case studies

 

Raspored:

  Teme
09:00 – 10:30 Izazovi pri donošenju odluka – heuristike i pristranosti
10:30 – 10:45 Pauza za kavu
10:45– 12:30 HBR Simulacija: Donošenje odluka u krizi
12:30 – 13:30 Pauza za ručak
13:30 -15:00 Grupno donošenje odluka – igra
15:00- 15:15 Pauza za kavu
15:15 -16:30 Analiza slučajeva

 

PREDAVAČ:

Dr.sc. Andrijana Mušura Gabor među prvima u Hrvatskoj je 2013. godine doktorirala  ekonomsku  psihologiju pri Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM) predaje na preddiplomskom i diplomskom studiju niz kolegija koji uključuju primjenu psihologije u području ekonomije, marketinga i organizacije. Dugi niz godina vodi institucionalna istraživanja na ZŠEM-u, što uključuje mjerenja zadovoljstva i prediktivnu analitiku. Usavršavala se kroz studijske boravke na partnerskim sveučilištima u SAD-u, Španjolskoj i Nizozemskoj. Autorica je brojnih radova iz područja ekonomske psihologije, uglavnom prezentiranih i objavljenih na međunarodnim konferencijama i u inozemnim recenziranim znanstvenim časopisima. Aktivno surađuje s poslovnom zajednicom u vidu provođenja primijenjenih istraživanja, konzultantskih usluga i pozivnih predavanja. Održala je brojne seminare i radionice za hrvatske tvrtke na teme donošenja odluka, timskog rada, emocionalne inteligencije i leadershipa. U javnosti je prepoznata kao stručnjakinja  u  području  potrošačke  psihologije,  poslovnog  odlučivanja  te  praktične  primjene  bihevioralne  znanosti. Redovno piše za poslovne portale.

 

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 07.02.2020. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 27.01.2020., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 27.01.2020.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

Kontakt:

ZŠEM – Poslovna Akademija d.o.o.

tel: 01/4500 307

fax: 01/4830 782

e-mail: info@zsemakademija.hr

web: www.zsemkademija.hr

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemacademy.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Andrijana Mušura Gabor

    Andrijana Mušura Gabor

    Social Links

Psihološki aspekti poslovnog odlučivanja

Podijeli seminar