13 lis 2021

Restrukturiranje tvrtke

Opis seminara:

U posljednjih nekoliko godina smo svjedoci kako se u poslovnom okruženju brzina i posljedice promjena povećavaju. Za sada se ne nazire kraj tog trenda. Tvrtke koje nisu spremne ili sposobne prilagoditi se promjenama u njihovom (tržišnom) okruženju jednostavno nestaju. To se odnosi čak i na one tvrtke, koji svoj posao rade dobro, ali to rade predugo. Tvrtke uglavnom pristupaju temeljnim promjenama (restrukturiranje) tek onda, kada su već debelo zakoračili u krizu.

Iako je svaki poslovni slučaj poseban, ipak se mogu identificirati 7 polja (7 P’s) koje treba imati na umu kada govorimo o restrukturiraju poduzeća:

  1. Plan / plan
  2. People / ljudi
  3. Processes / procesi i procedure
  4. Partition / organizacijska struktura
  5. Platforms / platforme
  6. Portfolio
  7. Performance / učinci

Imati plan znači da znate gdje se nalazite i kamo idete. Na tom putovanju su najvažniji ljudi. Pokazalo se, da  je mijenjanje obrazaca ljudskog ponašanja najizazovniji, ali i najzanimljiviji dio u projektima restrukturiranja. Primjena novih načina uvijek znači i dizajniranje vaših procesa na (potpuno) drugačiji način. Također morate odlučiti na koji novi način ćete podijeliti rad na raspoložive resurse. Ne samo u svjetlu digitalne transformacije, odgovarajuće platforme će također proći kroz promjene. Restrukturiranja su vrlo često i novi početak. Time se ponekada i drastično mijenja portfolijo ponuđenih proizvoda i usluga. Nakon što smo na pametan način uredili prvih 6 polja, uspješnost tvrtke trebala bi se značajno poboljšati. Ipak, kao što je jedan proizvođač guma tvrdi: ‘Power is nothing without control’. Odgovarajućim upravljanjem učincima postavljate temelje za održivi uspjeh vašeg projekta restrukturiranja tvrtke.

U seminaru će na konkretnim primjerima biti pokazani svi koraci unutar 7 spomenutih polja za uspješno restrukturiranje tvrtke.

 

Po završetku programa, polaznici će moći:

  • Osposobiti se za prepoznavanje potrebe za restrukturiranjem tvrtke
  • Definirati opseg i sadržaj ‘svojeg’ projekta restrukturiranja poduzeća
  • Aktivno se uključiti u vođenje / provođenje projekta restrukturiranja
  • Upoznati se sa suvremenim alatima koji se koriste u projektima restrukturiranja
  • Upoznati se sa vrlo praktičnim savjetima pri realizaciji restrukturiranja poduzeća, koji ponekad odstupaju od teorije.

 

Seminar je namijenjen:

  • Svima onima koji se bave restrukturiranjem organizacija ili koji se pripremaju na takav pothvat
  • Članovima Uprave
  • Menadžerima
  • Projektni menadžerima.

 

Potrebna predznanja:

Osnovno razumijevanje elementarnih funkcija unutar poduzeća.

 

Način izvođenja seminara:

  • Predavanje na temelju konkretnih poslovnih slučajeva
  • Vježbe
  • Pitanja i odgovori (Q&A).

 

Raspored:

 

 Vrijeme Teme
09:00 – 10:30 Restrukturiranje – analiza i priprema
10:30 – 10:45 Pauza za kavu
10:45 – 12:30 7 P’s: plan, people, processes
12:30 – 13:30 Pauza za ručak
13:30 – 15:00 7 p’s: partition, platforms, portfolio
15:00 – 15:15 Pauza za kavu
15:15 – 16:30 7 P’s: performance
Pitanja i odgovori

 

 

Predavač na seminaru:

dr.sc. Dino Dogan diplomirao je ekonomiju i informatiku 1988. godine na ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Stuttgartu. Iste godine postaje znanstveni asistent na katedri za strateški menadžment na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Stuttgartu. 1993. godine stekao je doktorat na Sveučilištu u Stuttgartu s radom “Strateško upravljanje logistikom”.

Tijekom 25 godina obnašao je menadžereske funkcije i bio član uprave (CFO, CEO) u Alcatelu, Telekom Austria Group, Deutsche Telekom Group i JCDecaux Group. Za uspješno spajanje Mobilkom Austria i Telekom Austria 2010. godine, dr. Dogan je dobio Europsku nagradu Change Communication Award. Također je surađivao s Boston Consulting Group kao viši savjetnik. Danas je dekan Luksemburške poslovne škole u Luksemburgu te vlasnik i direktor zagrebačke tvrtke Macaklin d.o.o.

Tijekom godina bio je gost profesor na ekonomskim fakultetima sveučilišta u Stuttgartu i u Zagrebu, kao i na poslovnoj akademiji u Stuttgartu. Dr. Dogan je viši predavač na Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Menadžmenta. Suosnivač je njemačke međunarodne škole u Zagrebu. Član je Savjetodavnog odbora zagrebačke zaklade “Znanje na poslu” i nekoliko je godina bio predsjednik tog odbora. Od 2012. do 2014. bio je predsjednik Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore u Zagrebu, a danas je počasni predsjednik komore. Dr.  Dogan također je bio savjetnik jedne zapadnoeuropske vlade za projekt transformacije. Aktivan je član Rotary kluba Zagreb. Nadalje, dr. Dogan je autor mnogih znanstvenih i praktičnih publikacija.

 

Informacije i prijave:

Prijave traju do 07.10.2021. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 01.10.2021., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 01.10.2021.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 5 radnih dana prije početka edukacije. U slučaju da ne zaprimimo uplatu kotizacije najkasnije 5 radnih dana prije početka edukacije, smatrat će se da ste otkazali svoje sudjelovanje na edukaciji. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatci koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim internim analizama i ni u kom slučaju neće biti dani trećim stranama. Vaše podatke po Vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

Restrukturiranje tvrtke

[contact-form-7 404 "Nije pronađeno"]

Podijeli seminar