14 velj. 2020

Simulacija – inovacije i strateško mišljenje

 

OPIS SEMINARA:

Prvi dio seminara fokusira se na poslovnu strategiju. Polaznici seminara će poboljšati svoju sposobnost razvijanja, procjene i implementacije strategije stvaranja vrijednosti pomoću dobro razvijenih analitičkih tehnika i alata. Fokus strategije na razini poslovne jedinice je temelj za komparativnu analizu i konkurentsku prednost. Naglašavamo prednosti strateškog planiranja i odlučivanja iz perspektive menadžera u određenoj poslovnoj jedinici, s određenim sredstvima i sposobnostima. Nadalje, ispitati će se kako promjene u vanjskom okruženju (npr. agilnost, disruptivne inovacije, digitalne transformacije, itd.) utječu na konkurentsku prednost u određenoj djelatnosti i kako tvrtke mogu održati ili obnoviti svoju konkurentsku prednost. Posebno naglašavamo razlike taktike, strategije i operativnih aktivnosti, te izrade strategije kroz primjenu poslovnih slučajeva. Na kraju ovog djela razmotriti će se odgovarajući organizacijski dizajn pogodan za kreiranje i implementaciju strategije. Finalno će se razraditi proces strateškog planiranja i izazovi vezani uz provedbu strategije.

U simulaciji polaznici preuzimaju ulogu predsjednika u tvrtki BB, Inc., vode odjel vrijedan milijarde dolara koji proizvodi potrošačku elektroniku. Polaznici će morati primijeniti strateško razmišljanje o inovacijama kako bi zadržali vodeću poziciju BB-a na tržištu u trenutku pojave novih tehnologija i konkurentnog okruženja.

Nakon uvida u više izvora podataka i osluškivanja industrije, polaznici će morati predvidjeti prodaju za sljedeću godinu, odlučiti o jediničnim cijenama i odrediti kako rasporediti svoja ulaganja u istraživanje i razvoj kroz portfelj proizvoda. Morat će upravljati kompromisima između poboljšanja temeljne tehnologije tvrtke i ulaganja u novu, potencijalno disruptivnu tehnologiju. Ova simulacija je prikladna za managere koji su specijalizirani za strateške inovacije, strategiju, istraživanje i razvoj, opći menadžment,  i poduzetništvo.

 

OPĆI CILJEVI:

  1. osmišljavanje smjera razvoja vlastitog tima i poslovnog područja s ciljem ostvarenja poslovnog uspjeha i zadovoljnog tima.
  2. naučiti kako prepoznati potrebu za uvođenjem promjene, kako uvesti promjenu te kako uspješno upravljati promjenama na organizacijskoj i individualnoj razini.

 

PO ZAVRŠETKU PROGRAMA, POLAZNICI ĆE:

  • razumjeti razliku između pomnog promatranje tržišta i izrade strategije na hitan način
  • pažljivo ocijeniti dodijeliti sredstva za istraživanje i razvoj na temelju evolucije strategije poduzeća
  • razumjeti ulogu poslovne strategije u pokretanju tvrtke u željenom smjeru, u rastu poslovanja i poboljšanju financijske i tržišne pozicije
  • razumjeti važnost, izrada i provedba strategije
  • provesti vanjsku analizu, vrednovanje sredstava i konkurentske pozicije uz pomoć strateških alata i metodologija
  • razmotriti kako se strategije jednog poduzeća stalno razvija s obzirom na promjene koje se događaju u njegovom okruženju
  • zajednički osmisliti viziju tima i plan implementacije
  • razumjeti nužnost za kontinuiranom promjenom
  • razumjeti nužnost za promjenom poslovnih modela, proizvoda i usluga
  • definirati ključne izazove u poslovnom okruženju
  • naučiti metodologiju i primjenjivanje alata za uvođenje promjena
  • izraditi analizu uvođenja promjena
  • razumjeti svoje reakcije i reakcije drugih na uvođenje promjena
  • osvijestiti faktore uspjeha uvođenja promjena
  • analizirati poslovni slučaj iz prakse u Hrvatskoj s fokusom na change management.

 

KOME JE PROGRAM NAMIJENJEN?

  • srednjem i višem menadžmentu koji su posvećeni kreiranju i implementaciji strategije i promjenama
  • angažiranim djelatnicima koji žele ovladati metodologijama i alatima upravljanja promjena i upravljanja strategijom.

 

POTREBNA PREDZNANJA:

Iskustvo u kreiranju strategije, te uvođenju promjena ili organizacijskih novina je prednost.

 

NAČIN IZVOĐENJA SEMINARA:

  • simulacija
  • predavanje
  • brainstorming
  • grupna diskusija
  • individualni rad
  • case study
  • samoevaluacija.

 

 


PREDAVAČ:

Dr.sc. Goran Oblaković prodekan je za preddiplomske studije, te voditelj smjera Executive MBA na diplomskom studiju poslovne administracije na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Doktorirao je na Odjelu za management, Sveučilište St. Gallen, Švicarska, obranivši disertaciju „Risk Management at the Strategic and Operational Levels of Swiss Banks: Current Status and the Lessons Learned from the Subprime Crisis“. Magistrirao je na Sveučilištu Indiana Southeast, SAD, iz područja strateških financija (MSSF) i poslovne administracije (MBA), gdje je također i diplomirao poslovnu administraciju. Od 2013. je član Katedre za management, poduzetništvo i digitalnu transformaciju na Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Managementa, gdje predaje kolegije strateški management, management proizvodnih operacija i poduzetništvo. Područja znanstvenog i stručnog interesa su mu upravljanje lancima opskrbe, upravljanje rizicima i promjenama i strategija. Prije nego što je upisao doktorat na Sveučilištu St. Gallen radio je u SAD-u i Europi. Višegodišnje iskustvu iz područja logistike je stekao u kompanijama  Target Crop. i FedEx, te Ujedinjenim Narodima. Također, radio je za Sveučilište Indiana i nekoliko startup-a. Zajedno s kolegom dr.sc. Silić Mariom vodio je in-house seminar na temu Analiza i Optimiranje Procesa za management direkcije Kauflanda, te druge otvorene seminare iz područja strateškog i operacijakog managementa.  Radio je kao konzulant ili predavač za niz renomiranih kompanija kao što CargoLux, Ericcson, ZABA, Grawe, Podravka, Bambi, itd.

 

 

INFORMACIJE I PRIJAVE:

Prijave traju do 13.02.2020. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 10.02.2020., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 10.02.2020.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemakademija.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Goran Oblaković

    Goran Oblaković

    Social Links

Simulacija – inovacije i strateško mišljenje

Podijeli seminar