07 pro 2020

Simulacija – Promjena poslovnog modela, digitalizacija i strateško razmišljanje (WEBINAR)

ONLINE SEMINAR

 

Prvi dio webinara se fokusira na poslovnu strategije i promjenu poslovnog modela. Polaznici će poboljšati svoju sposobnost razvijanja, procjene i implementacije strategije stvaranja vrijednosti pomoću dobro razvijenih analitičkih tehnika i alata. Fokus strategije na razini poslovne jedinice, je temelj za komparativnu analizu i konkurentsku prednost. Naglašavamo prednosti strateškog planiranja i odlučivanja iz perspektive menadžera u poslovnoj jedinici, s određenim sredstvima i sposobnostima. Nadalje, će se ispitati kako promjene u vanjskom okruženju (npr. agilnost, disruptivne inovacije, digitalne transformacije, itd.) utječu na konkurentsku prednost u određenoj djelatnosti i kako tvrtke mogu održati ili obnoviti svoju konkurentsku prednost. Posebno naglašavamo razlike taktike, strategije i operativnih aktivnosti, te izrade strategije kroz primjenu poslovnih slučajeva. Na kraju ovog dijela će se razmotriti odgovarajući organizacijski dizajn pogodan za kreiranje i implementaciju strategije. Finalno će se razraditi proces strateškog planiranja i izazovi vezani uz provedbu strategije.

U simulaciji polaznici preuzimaju ulogu predsjednika u tvrtki LegaSoft, Inc., lidera na tržištu ERP software-a. Polaznici moraju upravljati migracijom poslovanja LegaSofta na model u oblaku,  uravnotežujući potrebu za rastom na novom tržištu, istovremeno štiteći prihode od postojećeg poslovanja. Igrači donose odluke o razvoju proizvoda, marketingu, cijenama, ekosustavu i akvizicijama.

 

Opći ciljevi:

Potrebno je razumjeti dinamiku strategije na višestrukim tržištima: prepoznati izazove koje predstavljaju mrežne eksternalije, prepoznati prirodu konkurencije na, koristiti koncepte sistemske dinamike za analizu. Polaznici će pravitti strateške kompromise za poticanje poslovnog uspjeha: uravnotežite ulaganja u funkcionalna područja, uravnotežite kanibalizaciju postojećih poduzeća i stvaranje novih poduzeća, identificirajte kompromise između iznajmljivanja/kupnje u prevazilaženju nedostataka kapacitea. Finalno iskušati će koliko ja važna usredotočenost na određene kupce i tržišta.

 

Po završetku programa, polaznici će:

  • Razumjeti razliku izmedju pomnog promatranje tržišta i izrade strategije digitalizacije na hitan način
  • Razmotriti kako se strategije jednog poduzeća stalno razvija s obzirom na promjene koje se događaju u njegovom okruženju
  • Razumjeti nužnost za kontinuiranom promjenom
  • Razumjeti nužnost za promjenom poslovnih modela, proizvoda i usluga
  • Definirati ključne izazove u digitalizaciji poslovnog okruženja
  • Naučiti metodologiju i primjenjivanje alata za promjenu modela i migracije u oblak
  • Izraditi analizu migracija
  • Razumjeti svoje reakcije i reakcije drugih na promjene u poslovnom modelu
  • Osvijestiti faktore uspjeha migracije na okruženje u oblaku
  • Analizirati poslovni slučaj iz prakse u Hrvatskoj s fokusom na change management.

 

Način izvođenja webinara:

  • Simulacija
  • Predavanje
  • Brainstorming
  • Grupna diskusija
  • Individualni rad
  • Case study
  • Samoevaluacija.

 

Kome je program namijenjen:

Srednjem i višem managementu koji su posvećeni kreiranju i implementaciji strategije digitalizacije, te angažiranim djelatnicima koji žele ovladati metodologijama i alatima upravljanja strategijom i digitalizacijom kompanije.

 

Predavač:

dr.sc. Goran Oblaković prodekan za preddiplomske studije, te voditelj smjera Executive MBA na diplomskom studiju poslovne administracije na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa (ZŠEM). Doktorirao je na Odjelu za management, Sveučilište St. Gallen, Švicarska, obranivši disertaciju „Risk Management at the Strategic and Operational Levels of Swiss Banks: Current Status and the Lessons Learned from the Subprime Crisis“. Magistrirao je na Sveučilištu Indiana Southeast, SAD, iz područja strateških financija (MSSF) i poslovne administracije (MBA), gdje je također i diplomirao poslovnu administraciju. Dodatne edukacije prošao je iz područja managementa, komunikacijskih metoda, korporacijskog upravljanja, strateškog i operacijskog managementa, na raznim institucijama uključujući IESE poslovnoj školi. Gostujući je profesor na Notthingan Business School (UK), St. Ambrose sveučilište (SAD) i Luxembourg School of Business (Luksemburg).

Od 2013. je član Katedre za management, poduzetništvo i digitalnu transkofmaciju na ZŠEM-u, gdje predaje kolegije strateški management, management proizvodnih operacija i poduzetništvo. Područja znanstvenog i stručnog interesa su mu upravljanje lancima opskrbe, upravljanje rizicima i promjenama, i strategija. Prije nego što je upisao doktorat na Sveučilištu St. Gallen radio je u SAD-u i Europi. Višegodišnje iskustvu iz područja logistike je stekao u kompanijama  Target Crop. i FedEx, te Ujedinjenim Narodima.  Radio je kao konzulant ili predavač za niz renomiranih kompanija kao što CargoLux, Ericcson, ZABA, Grawe, Podravka, Bambi, Atlantic, HABOR, Kaufland, Pliva, itd.

 

Informacije i prijave:

Prijave traju do 07.12.2020. Broj mjesta na webinaru je ograničen.

Cijena: 550,00 kn + PDV. U iznos je uračunato online predavanje, konzultacije s predavačem nakon seminara i 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com.

 

Prijaviti se možete putem e-maila:

info@zsemakademija.hr

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemakademija.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

 

EVENT SPEAKERS

  • Goran Oblaković

    Goran Oblaković

    Social Links

Simulacija – Promjena poslovnog modela, digitalizacija i strateško razmišljanje (WEBINAR)

[contact-form-7 404 "Not Found"]

Podijeli seminar