08 pro 2021

Strategija i strateško upravljanje

Opis seminara:

Većina tvrtki umire ne zato što rade pogrešne stvari, već zato što rade ono što je nekada bilo ispravno … ali predugo. U vremenima stalnih promjena bivši i trenutačni uspjeh nije nikakva garancija za uspješnu budućnost. Intervali u kojima se promjene događaju su sve kraći. Dakle bilježimo se više promjena. Da bi stvar bila još kompliciranija, posljedice svake od tih promjena na naše profesionalne i privatne živote su sve izraženije. Nema više niti vremena niti prostora za naknadno prilagođavanje. Potrebno je danas predvidjeti promjene koje su pred nama u (skorijoj) budućnosti i danas raditi na odgovarajućim rješenjima, kako bi smo spremo dočekali te buduće promjene i pretvorili ih u poslovne prilike. Pri tome treba biti svjestan svoje polazne pozicije i imati jasnu sliku gdje tvrtka sebe dugoročno vidi, pogotovo u odnosu na konkurenciju. To su temelji strateškog upravljanja. Strategija definira način, kako tvrtka od polazne pozicije kani doći do ciljane pozicije. Pri tome i najbolji strateški plan tvrtki neće pomoći u tržišnoj utakmici, ako odgovorni ne osiguranju sve preduvjete za uspješnu primjenu i realizaciju strategije.

Cilj seminara je istaknuti potrebu i prednosti strateškog upravljanja tvrtkom te što je potrebno praktično poduzeti kako bi se iskoristili svi potencijali poduzeća glede održivog uspjeha na tržištu.

 

Po završetku programa, polaznici će:

  • Znati koji su koraci procesa strateškog upravlja tvrtkom
  • Biti u stanju upotrijebiti suvremene alate za analizu tvrtke i njenog okruženja (npr. konkurenti)
  • Moći prepoznati znakove krize ili prilika i pretvoriti ih u poslovni uspjeh
  • Znati kako definirati strategiju tvrtke
  • Znati koji su preduvjeti za uspješnu primjenu i realizaciju strategije tvrtke
  • Znati što je važno za održavanje prednosti u odnosu na konkurenciju
  • Biti u stanju mjeriti uspjeh strategije i upravljati učincima.

 

Seminar je namijenjen:

Direktori, menadžeri i rukovoditelji koji žele doprinijeti održivom uspjehu svoje tvrtke.

 

Potrebna predznanja:

Osnovno razumijevanje elementarnih funkcija unutar poduzeća.

 

Način izvođenja seminara:

  • Prezentacija
  • Studije poslovnih slučaja
  • Individualni i grupni zadaci
  • Profesionalna razmjena
  • Check liste.

 

Raspored:

 

 Vrijeme Teme
09:00 – 10:30 Proces strateškog upravljanja
10:30 – 10:45 Pauza za kavu
10:45 – 12:30 Analize i alati za definiranje strategije
12:30 – 13:30 Pauza za ručak
13:30 – 15:00 Kako uspješno primijeniti strategiju
15:00 – 15:15 Pauza za kavu
15:15 – 16:30 Mjerenje učinka strategije

 

 

Predavač na seminaru:

dr.sc. Dino Dogan diplomirao je ekonomiju i informatiku 1988. godine na ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Stuttgartu. Iste godine postaje znanstveni asistent na katedri za strateški menadžment na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Stuttgartu. 1993. godine stekao je doktorat na Sveučilištu u Stuttgartu s radom “Strateško upravljanje logistikom”.

Tijekom 25 godina obnašao je menadžereske funkcije i bio član uprave (CFO, CEO) u Alcatelu, Telekom Austria Group, Deutsche Telekom Group i JCDecaux Group. Za uspješno spajanje Mobilkom Austria i Telekom Austria 2010. godine, dr. Dogan je dobio Europsku nagradu Change Communication Award. Također je surađivao s Boston Consulting Group kao viši savjetnik. Danas je dekan Luksemburške poslovne škole u Luksemburgu te vlasnik i direktor zagrebačke tvrtke Macaklin d.o.o.

Tijekom godina bio je gost profesor na ekonomskim fakultetima sveučilišta u Stuttgartu i u Zagrebu, kao i na poslovnoj akademiji u Stuttgartu. Dr. Dogan je viši predavač na Zagrebačkoj Školi Ekonomije i Menadžmenta. Suosnivač je njemačke međunarodne škole u Zagrebu. Član je Savjetodavnog odbora zagrebačke zaklade “Znanje na poslu” i nekoliko je godina bio predsjednik tog odbora. Od 2012. do 2014. bio je predsjednik Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore u Zagrebu, a danas je počasni predsjednik komore. Dr.  Dogan također je bio savjetnik jedne zapadnoeuropske vlade za projekt transformacije. Aktivan je član Rotary kluba Zagreb. Nadalje, dr. Dogan je autor mnogih znanstvenih i praktičnih publikacija.

 

Informacije i prijave:

Prijave traju do 02.12.2021. Broj mjesta na seminaru je ograničen.

Cijena seminara iznosi 1.899,00 kn + PDV. U iznos su uračunati materijali za seminar, konzultacije s predavačem nakon seminara, 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com, diploma, ručak i osvježenje.

Ako se prijavite do 19.11.2021., dobivate 15% popusta na redovnu cijenu (1.615,00 kn + PDV), a ako se prijavite u paru, nudimo Vam 25% popusta na obje kotizacije.

Za dvije kupljene kotizacije, treću dobivate GRATIS (isključivo za prijave do 19.11.2021.)*

*Popusti se ne zbrajaju.

 

 

Kotizacija se uplaćuje najkasnije 5 radnih dana prije početka edukacije. U slučaju da ne zaprimimo uplatu kotizacije najkasnije 5 radnih dana prije početka edukacije, smatrat će se da ste otkazali svoje sudjelovanje na edukaciji. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatci koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim internim analizama i ni u kom slučaju neće biti dani trećim stranama. Vaše podatke po Vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.

Strategija i strateško upravljanje

[contact-form-7 404 "Nije pronađeno"]

Podijeli seminar