
Strateško upravljanje marketingom (WEBINAR)
ONLINE SEMINAR
Tijekom predavanja bavit ćemo se izazovima strateškog i integriranog upravljanja marketinškim aktivnostima poduzeća u okviru novonastalih tržišnih i društvenih okolnosti. Osim spoznaje o širokom spektru neiskorištenih mogućnosti strateškog pristupa primjeni marketinških aktivnosti na razini poduzeća, dodatno će biti naglašene izravne posljedice strateškog načina marketinškog komuniciranja na imidž poduzeća i imidž marki, reputaciju poduzeća, svjesnost potrošača o poduzeću, proizvodima, uslugama i markama, potrošačku spremnost na kupnju te izravan utjecaj na konkurentnost poduzeća. Dodatni naglasak biti će stavljen na potencijal primjene društvenih mreža i on-line marketinga u strateškom kumuniciranju u kontekstu učinkovitog upravljanja troškovima. Kroz vođenu diskusiju biti će predočena moguća rješenja kvalitetne primjene strateškog upravljanja marketingom na razini poduzeća.
Po završetku programa, polaznici će:
- razumjeti potrebu integracije cjelovitih marketinških komunikacijskih aktivnosti poduzeća
- detektirati nedostatke postojeće marketinške komunikacije u vlastitim poduzećima te uočiti prostor za moguća poboljšanja
- razumjeti potencijal strateške primjene marketinške komunikacije u izgradnji imidža, reputacije i konkurentske prednosti poduzeća.
Način izvođenja webinara:
• Predavanje
• Vođena diskusija
• Samoprocjena
Predavač:
dr.sc.Valentina Pirić doktorirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu obranivši doktorski rad pod nazivom „Utjecaj korporacijskih komunikacija na stvaranje imidža poduzeća“. Od 2007., godine djeluje kao viši predavač na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa na Katedri za marketing i turizam gdje izvodi nastavu na engleskom jeziku na kolegijima stručnog studija: Marketing, Marketing Management i Consumer Behavior, te na kolegiju Marketing Metrics u okviru MBA programa. Autorica je brojnih objavljenih znanstvenih i stručnih radova radova i knjiga te aktivna sudionica niza znanstvenih konferencija iz područja ekonomije i marketinga. Iza sebe ima dugogodišnju poslovnu karijeru u automobilskoj industriji i bankarskom sektoru gdje obnaša niz različitih poslovnih funkcija poput direktora prodaje i marketinga, člana Uprave za prodaju i marketing, voditelja odnosa s javnošću, stručnog suradnika Ureda Uprave i sl.
Informacije i prijave:
Prijave traju do 02.12.2020. Broj mjesta na webinaru je ograničen.
Stara cijena: 499,00 kn + PDV
Nova cijena: 350,00 kn + PDV. U iznos je uračunato online predavanje, konzultacije s predavačem nakon seminara i 1 mjesec neograničenog pristupa stručnoj literaturi u digitalnom obliku na www.ebook024.com.
Prijaviti se možete putem e-maila:
Kotizacija se uplaćuje najkasnije 3 radna dana prije početka programa. Otkazivanje sudjelovanja na skupu moguće je jedino pisanim putem na e-mail adresu info@zsemakademija.hr najkasnije 5 radnih dana prije početka programa. Sudionici koji su odustali nakon tog roka ili ne prisustvuju programu, nemaju pravo na povrat kotizacije i dužni su platiti punu naknadu. Ako prijavljeni sudionik ne može sudjelovati na programu, može poslati drugog zamjenskog sudionika. ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. zadržava pravo otkazivanja – u ovom slučaju, naknada se vraća u cijelosti. Ispunjavanjem i slanjem obrasca prihvaćate ove odredbe i opće uvjete. Podatke koje ste naveli mogu se upotrijebiti u našim promotivnim aktivnostima i ni u kome slučaju neće biti dani trećima. Vaše podatke po vašem zahtjevu možemo promijeniti ili izbrisati.
EVENT SPEAKERS
-
Valentina Pirić
Social Links
Strateško upravljanje marketingom (WEBINAR)
Greška: Kontakt obrazac nije pronađen.