TRAJANJE
5 tjedana
(11 modula relevantnog sadržaja s
vrhunskim predavačima)
IZVEDBA
online predavanja
(priprema prije modula kroz analize
slučajeva i teksta)
JEZIK
hrvatski jezik
(dio literature i video sadržaja na
engleskom jeziku)
CIJENA
5.000,00 KN + PDV
(uključena predavanja, materijali i više
od 30 e-knjiga)
Kako pristupiti krizi i digitalizaciji u isto vrijeme?
U današnje vrijeme koje je pod stalnim pritiskom digitalizacije, svjedoci smo i krize koja je dodatno pojačala potrebu za brzom prilagodbom. Najbolji način za prilagodbu u nadolazećim vremenima je zasigurno MINI MBA program u suradnji ZŠEM-a i ZŠEM – Poslovne akademije.
Kroz razgovor s poslovnom zajednicom uvidjeli smo nepostojanje sličnog programa na našem tržištu, programa koji bi managerima svih razina omogućio da na hrvatskom jeziku poslušaju teme bitne za prilagodbu, a da im pritom teme i trendove predstave predavači i stručnjaci s međunarodnim iskustvom.
SADRŽAJ
Svaka tema sastojat će se od online predavanja koje će se održati uživo i na kojem će polaznici osim predavanja s predavačima moći otvoreno diskutirati o izazovima u vlastitoj okolini. Osim predavanja, polaznicima je omogućen pristup ebook024 portalu, na kojem mogu pronaći preko 30 e-knjiga u potpunosti povezanih sa predavanjima (vrijednost e-knjiga 4.500,00 HRK). Uz sve navedeno svima će biti omogućeni dodatni materijali za proučavanje prije i poslije predavanja (analize, case study, video sadržaji).
DIPLOMA
Po završetku programa, polaznicima koji su uspješno završili program bit će dodijeljena Diploma o uspješnom završetku MINI MBA programa.
CIJENA
Cijena programa iznosi 5.000,00 KN + PDV.
EARLY BIRD ponuda (isključivo do 19.06.2020.):
10% popusta
3+1 GRATIS
U cijenu su uključeni svi materijali potrebni za uspješno prolaženje programa.
Po završetku programa moguće je ostvariti dodatne pogodnosti na programe ZŠEM – Poslovne akademije.
PREGLED MODULA
17:00 – 18:30
Neplanirana, a reaktivna strategija u današnje krizno vrijeme može učiniti velike razlike za poslovanje kompanija. Saznajte kako bolje analizirati okolinu, predvidjeti situaciju i prilagoditi strateške aktivnosti kako biste održali poslovanje kompanije.
17:00 – 18:30
Modul Korporativno upravljanje obuhvaća prikaz najboljih praksi u radu upravljačkih tijela u kompanijama promatrano kroz četiri dimenzije: situacijsku, stratešku, integrativnu i kontrolnu dimenziju. Saznajte kako postići djelotvoran upravljački model i integrirati funkcionalne timove.
17:00 – 18:30
Cilj modula je objasniti projektno financiranje i usporediti ga s klasičnim financiranjem. Naučite kako predstaviti teorijske osnove projektnog financiranja, tipične sudionike u projektnom financiranju te saznajte moguće rizike koji se mogu pojaviti kod projektnog financiranja i način na koji se oni mogu ublažiti i/ili izbjeći.
17:00 – 18:30
Jedan od ključnih izazova globalnog poslovanja kao i povezanosti jesu i lanci opskrbe. Cilj webinara je predočiti metodologiju i alate za analizu lanaca opskrbe, poboljšanje i unaprjeđenje kao i razumijevanje faktora uspjeha u globalnom okruženju.
17:00 – 18:30
U ovom modulu polaznici će kroz spoznaju verbalnih i neverbalnih savjeta naučiti uspješnije komunicirati negativne poruke. Cilj webinara je polaznike usmjeriti da u budućnosti pravilno prenose nepovoljne poruke te znaju ispravno reagirati na negativni feedback kako bi osigurali dobar „image“ sebe i organizacije.
17:00 – 18:30
U okolnostima u kojima se nalazimo teško je održati socijalnu povezanost i produktivnost. Webinar će polaznicima razjasniti sferu adaptivnog vodstva te će se kroz vođene grupne diskusije raditi na individualnim planovima polaznika i koracima za poboljšanje vođenja timova.
17:00 – 18:30
Cilj ovog modula je približiti polaznicima strategije i smjerove upravljanja marketinškim alatima poduzeća. Saznajte na koje načine usmjeriti marketinške akcije u vremenima nesigurnosti te otkrijte alate za uspješno vođenje marketing operacija.
17:00 – 18:30
Kako se nositi s novim izazovima u brand managementu? Mijenja li se brand management? Kroz razne primjere iz prakse približit ćemo nove izazove brand managementa. Kako se snaći u novoj eri digitalne revolucije gdje je sve povezano. Seminar će približiti nove alate, novi pristup brand managementu s ciljem što efikasnijeg i efektivnijeg upravljanja.
17:00 – 18:30
Inovativnost usluga i proizvoda u doba digitalizacije poslovanja je odavno nužnost, a ne rijetkost. Kroz poznavanje metode design thinkinga, usvajanje koraka te kroz prepoznavanje što biste mogli poboljšati u poslovanju, ovaj webinar vodit će vas kroz sve faze design thinkinga te ćete uz savjete moći promisliti kako razraditi ideje s članovima vašeg tima.
17:00 – 18:30
Pomak u vođenju virtualnih timova koji se desio preko noći kod mnogih voditelja uzrokovao je probleme – u nemogućnosti prilagodbe, motivacije članova i pada produktivnosti. U ovom ćemo webinaru raspravljati o svojstvima virtualnih timova, prednostima i nedostacima kao i nekim strategijama koje mogu poboljšati motivaciju i produktivnost članova tima.
Cilj ovog webinara je razumjeti metodologiju i alate uvođenja promjena, kao i osvijestiti barijere u pojedincu, timu i organizaciji zbog kojih promjene mogu stvarati otpore. Kroz razumijevanje negativnih reakcija webinar će pružiti savjete za učinkovite odgovore na te reakcije te istaknuti faktore uspjeha uvođenja promjena.
Prijave na: