Carlos Rodriguez, PhD

Biografija

Carlos M. Rodriguez Ph.D., koji je stekao na College of Business, Delaware State University, SAD.

Dr. Rodriguez je Profesor Marketinga te direktor Centra za inovacijski management CSIM-u na istom fakultetu. Prije navedenoga bio je:

  • Stručni predavač na katedri za marketing Sveučilišta Clark
  • Stručni predavač na katedri za marketing i Direktor diplomskog programa marketinga na katedri za business i management na sveučilištu John Hopkins
  • Profesor marketinga i međunarodnog poslovanja i voditelj istraživanja na Governor State sveučilištu
  • Predavač Marketinga i Operacija međunarodnog poslovanja na Pennsylvania State sveučilištu
  • Asistent u području Marketinga, međunardnog poslovanja i menadžmenta na Školi poslovne administracije, ESAN u Peruu.

Proferor Rodriguez je stekao mnoge titule, a neke od njih su:

  • Doktor znanosti Marketinga i magistar znanosti marketinga i kvantitativne analize na Pennsylvania State sveučilištu
  • Stručni je specijalist na fakultetu ESAN u Peruu smjera međunarodno poslovanje
  • Stručni je specijalist međunarodnog poslovanja CICOM/OEA/FUNDACION GETULIO VARGAS u Brazilu
  • Stručni je specijalist menadžmenta međunarodnog poslovanja ESAN/OEA
  • Stručni je specijalist Marketinga i Financija na ESAN-u
  • Stručni prvostupnik industrijskog inženjerstva I.E., Universidad Nacional de Ingenieria, UNI, Peru.

Doktor Rodriguez stekao je međunarodnu prepoznatljivost držeći seminare u:

  • SAD-u Meksiku, Peru, Brazilu, Gvatemali, Hrvatskoj, Kolumbiji K
  • Kao i razne prezentacije u Belgiji, Brazilu, Kanadi, Kostarici, Hrvatskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Španjolskoj, Meksiku, Peru i SAD-u.

 

Trenutno je predavač na nekoliko fakulteta, a neki od njih su:

  • Katedra za dizajn i inovacije na IESEG-u u Francuskoj
  • Međunarodni marketing ENAE Murcija, Španjolska
  • Marketing modela donošenja odluka na školi poslovne administracije EGADE Monterrey Mexico
  • Istraživačka metodologija Federal do Rio Grande do Norte, Natal, Brazil
  • Razvoj proizvoda ZŠEM, Hrvatska
  • Marketing strategija, Externado, Bogota Kolumbija.

 

Profesionalno iskustvo stekao je radeći kao Brand Manager, Product Manager i Direktor marketinga za potrošačke i industrijske proizvode , kao i konzultant marketinga, razvoja novih proizvoda i strategije.

Znanstveni radovi profesora Rodrigueza su u području razvoja proizvoda, strateških partnerstava, međunarodnih procesa, strategije ulazaka na tržište, vođenje međukulturalnog marketinga, marketinga odnosa i b2b operacija.

Neke od publikacija doktora Rodrigueza su u: Journal of Business to Busines Marketing, Journal of International Marketing, Journal of Electronis Business, International Marketing Review, Management Decision, Journal of Business and Leadership, Journal of Higher Education & Research.

Doktor Rodriguez također je urednik sljedećih publikacija:

  • International Marketing Review
  • Journal of Business to Business Marketing
  • Journal of Business and Leadership
  • Journal of Business, Economics and Social Sciences
  • Advances in business research
  • Management Decision
  • Revista de Administracao Contemporenea
  • Journal of International and Interdisciplinary Business Research
  • Amity Journal of Marketing
  • Journal of Higher Education and Research
  • Decision Sciences Journal of Higher Education and Research
  • Decision Sciences Journal of Innovation Education
  • Forum Empresarial.

Dr. Rodriguez također je autor nove knjige pod nazivom:

Product design and innovation, analytics for decision making

Izdavač: Createspace, USA

ISBN: 13:978-1523202836

2017