🗓️ Datum: 16.10.2025
🕒 Vrijeme: 9:00-16:30
📍 Lokacija: kampus ZŠEM-a, Ulica Filipa Vukasovića 1, Zagreb
Microsoft alati Word, Excel i PowerPoint su jedni od najkorištenijih poslovnih programa danas u svijetu pa ipak mnogi poslovni korisnici koriste samo ograničeni set funkcionalnosti u njima. To je glavni razlog zbog čega se mnoge radnje rade ručno umjesto korištenjem neke od naprednijih Microsoft Office funkcionalnosti koje mogu uštedjeti ogromne količine vremena i u isto vrijeme dati bolje rezultate. Napredne opcije kao što su Pivot tablice, analiza i napredno filtriranje podatka, bazne i razne ostale funkcije u praksi se vrlo rijetko koriste što korisnicima onemogućava jasan uvid i analizu vlastitih podataka. Zbog toga su isti problemi prisutni i kod vizualizacije podataka u obliku praktičnih grafova i dijagrama koji mogu puno jasnije dati uvid u podatke. Cilj ovog seminara je pomoći postojećim Microsoft Office korisnicima da se upoznaju s naprednim opcijama te tako ubrzaju, optimiziraju, adekvatno analiziraju i vizualiziraju svoje podatke u Wordu, Excelu i PowerPointu.
Po završetku programa, polaznici će naučiti:
Naučiti ubrzati standardne procedure i upoznati nove funkcionalnosti Excela, Worda i PowerPoint alata
Koristiti Microsoft Excel:
- Kreiranje veza između radnih listova i rad s više radnih listova
- Kreiranje veza sa drugim MS Office programima (kopiranje tablice iz Excela u Word i linkanje)
- Lookup funkcije
- Sigurnost (zaključavanje)
Koristiti Word:
- Izrada templatea dokumenta (stilovi, boje, grafike i ostalo) i korištenje istih
- Opcije uspoređivanje dokumenta
- Rad sa različitim pogledima
- Razmak između redova i rad sa odlomcima
- Zaglavlja i podnožja stranica
Koristiti PowerPoint:
- Izrada predloška dokumenta (stilovi, boje, grafike i ostalo) i korištenje istih
- Napredne view opcije (slide sorter, master view i sl.)

Metode rada:
- prezentacija
- razgovor
- analiza dosadašnjih iskustava
- analize primjera
- analiza podataka
- individualan rad i rad u grupama na konkretnim zadacima
- praktičan rad na računalima u Excelu i njegovim dodatcima (Add-Ins)
- praktičan rad na računalima u Wordu
- praktičan rad na računalima u PowerPointu
Kome je program namijenjen:
Seminar je namijenjen poslovnoj administraciji, analitičarima podataka, marketinškim stručnjacima, inženjerima, projektantima, programerima, menadžerima na svim razinama, kao i svim osobama zaduženim za unapređenje poslovanja firme, te članovima projektnih timova unutar organizacije ili pojedine organizacijske jedinice. Svim korisnicima koji svakodnevno obrađuju i koriste podatke u bilo kojem obliku tabličnog prikaza (spreadsheets). Kao i svim osobama koje žele naučiti koristiti korisne napredne opcije Microsoft Excela, Worda i PowerPointa i na temelju naučenog unaprediti vlastito poslovanje.
Način izvođenja seminara:
Kratko uvodno predavanja i nakon toga praktičan rad na računalu u navedenim alatima (Excel, Word i PowerPoint) i završetak seminara provođenjem ispita po ECDL (European Computer Driving Licence) standardu.
Potrebna predznanja: Osnovno znanje rada u MS Windows okruženju i Microsoft Office programskom paketu sa naglaskom na korištenje osnovnih naredbi i opcija u Microsoft Excelu, Wordu i PowerPointu.
Važna napomena: na seminar je potrebno doći sa vlastitim laptop računalom i instaliranim minimalno Microsoft Office 2016 programskim paketom.
Predavač: mr. sc. Franjo Borović
Prijavite se putem linka!
Cijena sudjelovanja iznosi 320 EUR + PDV.
Ukoliko se prijavite do 14 dana prije održavanja seminara, ostvarujete:
- 15% popusta na redovitu cijenu za jednu prijavu
- 25% popusta na redovitu cijenu za dvije prijave iz iste kompanije
- 2 + 1 gratis na redovitu cijenu za prijave iz iste kompanije
Popusti se ne zbrajaju!